Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:01:40 GMT

ستاره مغضوب کومان در بارسلونا ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۹۷۱

ستاره مغضوب کومان در بارسلونا ماندنی شد

رادیو کاتالونیا مدعی شد بعد از جلسه پدر ریکی پویج باشگاه بارسلونا مشخص شد که جدایی ستاره جوان به شکل قرضی منتفی است.

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می رفت که بعد از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا این هلندی به جوانان تیمش اعتماد ویژه ای داشته باشد. همچنین در این بین به نظر می رسید ریکی پویج استعداد فوق العاده لاماسیا نقش ویژه ای در بارسلونای تحت هدایت رونالد کومان ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این حال طی روزهای گذشته نشریات اسپانیایی و کاتالانی مدعی شدند که کومان در کمال ناباوری به پویج اعلام کرده که در تیم او نقشی ندارد و می‌تواند بارسا را ترک کند؛ موضوعی که حتی به تایید خود سرمربی هلندی نیز رسید و او در مصاحبه ای اعلام کرد که در صورت ماندن این بازیکن جوان در بارسا به او خیلی بازی نخواهد رسید بنابراین بهتر است به شکل قرضی جدا شود.

 

 

 



طی ساعات گذشته اما اسپورت ادعا کرد که ریکی پویج با وجود عدم تمایل رونالد کومان قصد دارد به کارش در بارسلونا ادامه دهد و تصمیمی برای جدایی ندارد. حالا و در همین رابطه نیز رادیو کاتالونیا مدعی شده که پدر این بازیکن امروز در باشگاه بارسلونا حاضر شده و در جلسه ای با مسئولان این تیم شرکت کرده که نتیجه آن عدم جدایی ریکی پویج بوده است؛ در واقع به نظر می‌رسد که این ستاره جوان قصد دارد خود را اثبات کند و دید این سرمربی را تغییر دهد.

رونالد کومان (سرمربی) ریکی پویگ بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی ریکی پویگ بارسلونا رونالد کومان ریکی پویج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز :

 نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است. 

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا که تمام رکورد‌ها را جابه‌جا کرده و به نوعی استعداد برتر فوتبال به شمار می‌رود زیر نظر سران قطری پاریس قرار گرفته و این تیم در تلاش است تا او را جانشین امباپه در خط حمله کند.

پاری سن ژرمن در این سال‌ها بازیکنان زیادی از پاریس گرفته که مهمترین آن‌ها خرید ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار بود که به نوعی می‌توان این انتقال را آغاز سقوط بارسلونا دانست.

فصل گذشته نیز عثمان دمبله که تازه برای بارسلونا به یک ستاره بدل شده بود، این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد و در بازی مقابل بارسلونا زهرش را ریخت و عامل حذف تیم ژاوی شد.

البته خرید یامال به این راحتی‌ها هم نیست، زیرا این بازیکن تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد. ارزش این بازیکن طبق گزارش ترانسفرمارکت ۷۵ میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است