Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-همزمان با نخستین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مرکز استان بوشهر افتتاح شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد دفاع مقدس همزمان با نخستین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس عصر امروز با حضور  مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر در موزه دریانوردی خلیج فارس  مرکز استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: در نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد دفاع مقدس سازمان‌ها، اداره‌ها و نهادها زوایای مختلف جنگ تحمیلی، دفاع مقدس و نحوه خدمت‌رسانی را در غرفه‌های این نمایشگاه ارائه کرده‌اند.

سرهنگ علیرضا غریبی با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس برپا است افزود: همه مردم استان می‌توانند به مدت یک هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نمایشگاه دستاوردهای استانی دفاع مقدس بازدید کنند.

در حاشیه این نمایشگاه که با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر راه‌اندازی شده است از تندیس رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رونمایی شد.

احمد بارگاهی با بیان اینکه سازمان فرهنگی شهرداری همچون گذشته تلاش خود را در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به کار خواهد بست، افزود: از 10 تندیس رزمندگان دفاع مقدس رونمایی شد و برای نمایش این تندیس‌ها در میادین و معابر شهر و یا در موزه آثار هشت سال دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.

روحیه رزمندگان دفاع مقدس در جوانان استان بوشهر متبلور است آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان بوشهر به روایت تصاویر بوشهر| 2000رزمنده جنگ تحمیلی در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با تاکید بر نقش بی‌بدیل نیروهای مسلح در حفظ امنیت کشور تصریح کرد: امروز مردم ایران امنیت خود را وامدار شهدای هشت سال دفاع مقدس و سایر شهدای انقلاب اسلامی هستند و شهرداری بوشهر و سازمان فرهنگی شهرداری در کنار سایر نهادهای انقلابی وظیفه خود را در حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی به کار می‌گیرد.

وی بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی دفاع مقدس تا یکشنبه 6 مهرماه از ساعت 17 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان بوشهری است.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه دستاوردهای هفته دفاع مقدس سازمان فرهنگی دفاع مقدس استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد. 

صالحی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال این درختان که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابجایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود