Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@15:48:48 GMT

تجلیل از 1600 پیشکسوت دفاع مقدس در میاندورود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۶۰۲۹

تجلیل از 1600 پیشکسوت دفاع مقدس در میاندورود

جعفر اصغری گفت: تا ۳۰ مهر ماه از هزار و ۶۰۰ پیشکسوت جهاد و شهادت اعم از از پاسداران، بسیجیان، ارتشیان، اصناف، بازاریان، عالمان و فرهنگیان در این شهرستان تجلیل خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جعفر اصغری امشب در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اعلام اینکه برنامه‌های ما در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار محوری "ما قوی هستیم" برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دفاع مقدس به‌عنوان الگویی از جهاد ایرانی اسلامی از فداکاری، ایثار، جهاد، خودباوری و استقلال گنجینه‌ای برای آزادی‌خواهان جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: در ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۷، عراق با همراهی بیش از ۵۰ کشور دنیا جنگ همه‌جانبه‌ای را بر علیه ایران اسلامی به راه انداخت ولی پیروز این جنگ ما بودیم که این پیروزی در جهان همچون خورشید می‌درخشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با اشاره به مجاهدت چهل ساله سردار سلیمانی در جبهه مقاومت، خاطرنشان کرد: زمانی که نام سردار سلیمانی را میبریم از یک دژ محکم ضد استکباری در منطقه سخن می‌گوییم که در مکتبی برگرفته از عاشورا و دفاع مقدس رشد کرده است.

اصغری تصریح کرد: از اولین روز از آغاز هفته دفاع مقدس تا هفت مهر، برنامه‌های مختلفی اعم از نشست بصیرتی مجازی، شبی با خاطرات شهدا، برنامه‌ هفت شب هفت شهید در بستر فضای مجازی، نمایشگاه مجازی بسیج‌ دانش‌آموزی در آموزش و پرورش را خواهیم داشت.

وی به تقدیر ۴۰ نفر از رزمندگان در شهرستان میاندورود همزمان با برگزاری آیین نکوداشت پیشکسوتان جنگ در اولین روز از هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تا ۳۰ مهر ماه از هزار و ۶۰۰ پیشکسوت جهاد و شهادت اعم از از پاسداران، بسیجیان، ارتشیان، اصناف، بازاریان، عالمان و فرهنگیان در این شهرستان تجلیل خواهد شد.

اصغری افزود: رزمایش بزرگ ثامن در فضای مجازی، افتتاح گلزار شهدای روستای ولوجا، نشست روشنگری با موضوع امیدآفرینی، عطر افشانی گلراز شهدا، برگزاری برنامه شهید آبروی محله، نمایشگاه یادیاران، اعزام راویان پاتوقی در کوچه‌ها، دیدار با خانوده شهدای مدافع حرم، برنامه فرهنگی تبیین مقاومت در مدارس خواهیم داشت.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و انجام رزمایش کمک مومنانه در سطح کشور، تاکید کرد: از اولین مرحله از رزمایش مومنانه تاکنون توزیع ۱۰ هزار سبد معیشتی را در این شهرستان داشتیم و در زمینه تولید لوازم بهداشتی اگر درخواستی از سوی بهداشت و فرمانداری باشد بسیجیان دوباره آماده انجام این کار هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود از افتتاح چند خانه محروم در این هفته خبر داد و گفت: در راستای محرومیت‌زدایی در میاندورود تاکنون ۵۴ خانه محروم ساخته شد که در هفته دفاع مقدس از ۳ خانه رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم