Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@23:57:31 GMT

دفاع مقدس توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۶۰۳۹

دفاع مقدس توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند

محمدعلی یوسفی گفت: دفاع مقدس توانست در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... معادلات جهانی معمول را بر هم زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی یوسفی در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: دفاع مقدس فصلی از تاریخی است که در آن بهای مردانگی و عیار زنانگی اش به ایستادگی بود و استقامتی از جنس دلدادگی به میهن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

وی بیان کرد: روزهایی که مرگ در آن به سایه خزید، شهادت افتخار و قامت راست کرده بود. حماسه ای بزرگ که در آن خط مقدم ‌ها از پرچین نگاه ملتش ترسیم می ‌شد و شهادت، شاه راهی به وسعت افق قلب رزمندگانش بود.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و مقاومت مازندران افزود: پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایت های رهبر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت های آرمانگرا و ایدئولوژی جهانگیر شد.

این مسئول ادامه داد: دفاع مقدس توانست در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل های مادی دنیا پرستان را نقش بر آب سازد.

یوسفی خاطرنشان کرد: این حادثه عظیم، بی شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعد بر جای خواهد گذاشت.

وی گفت: حال که جای جای این خاک نشانی است از پلاک‌ هایی که برات بهشت را با قطره های خون خود گرفتند و لحظه‌ای از دفاع از حریم کشور و ناموس غفلت نکردند؛ برماست که یاد و خاطره شهیدانش را همواره زنده نگه داشته و امید است با اتکاء به وعده های الهی و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا "مدظله العالی " با کلید واژه « ایستادگی و مقاومت » برای تبیین معارف دفاع مقدس برای نسل جوان اهتمام ورزیده و بذرافشان امید برای آحاد جامعه باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد