Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پیام علیرضا آشناگر که شامگاه دوشنبه به دست ایرنا رسید، آمده است: هفته دفاع مقدس جلوه ای از قدرت ایمان و پیروزی حق در کارزار مبارزه با قدرت‌های مادی و استکبار جهانی است که با صبر، ایمان و توکل بر خداوند سبحان، همراه با عزم و اراده پولادین و روحیه شهادت طلبی رزمندگان غیور این سرزمین حاصل شد. 

در ادامه پیام استاندار سمنان آمده است: هشت سال جنگ تحمیلی تمامی معادلات و محاسبات متعارف در عرصه نظامی و استراتژیک دنیا را بر هم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه بیان داشت: بی تردید روحیه مقاومت و ایثارگری در جامعه، سرمایه‌ای فنا ناپذیر به شمارمی‌آید که انقلاب اسلامی را در مواجهه با چالش‌ها، بحران‌ها و مشکلات ناشی از سناریوهای جبهه معاندان، ازجمله «تحریم»، «تهدید» و «توطئه‌های تروریستی» مصون می‌دارد و بی شک بازخوانی این ارزش ها به‌عنوان‌ نیاز همیشگی جامعه ایران، به ویژه نسل جوان می تواند نقش موثری در تداوم راه پر فروغ شهیدان و حماسه سازان انقلاب اسلامی ایفا کند.

آشناگر در ادامه پیام خود عنوان کرد: فرا رسیدن چهلمین سالیاد هفته غرور آفرین دفاع مقدس را به پیشگاه زعیم عالیقدر جهان اسلام و فرمانده کل قوا ، حضرت آیت الله خامنه ای و به دولتمردان تدبیر و امید و نیز پیشکسوتان هشت سال حماسه و ایثار و تمامی نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی و آحاد ملت غیور ایران و شیرمردان و شیر زنان بسیجی این سرزمین و به‌ویژه استان سمنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

استاندار سمنان اظهار داشت: امیدوارم با بهره مندی از این فرصت بسیار مغتنم با اجرای برنامه های ویژه و تأثیرگذار جهت اقناع نسل جدید و تقویت اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس ، روحیه مقاومت ، همدلی و وحدت همه آحاد جامعه را بیش از پیش فراهم آورده و در دوران کنونی و شیوع ویروس کرونا نیز همچون آن دوران پر فروغ با همدلی ، همراهی و همکاری با مدافعان سلامت در این برهه ی حساس نیز موفق و سربلند باشید .

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز شد و تا پنجم مهرماه ادامه دارد.

برچسب‌ها جنگ تحمیلی سمنان استانداری سمنان هفته دفاع مقدس علی رضا آشناگر  پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی سمنان استانداری سمنان هفته دفاع مقدس جنگ تحمیلی سمنان استانداری سمنان هفته دفاع مقدس اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین «زنگ اقتدار» در مدارس استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح یکشنبه آئین نمادین نواختن زنگ اقتدار به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق در خصوص حمله به رژیم غاصب اسرائیل توسط سپاه سرافراز در مدارس استان سمنان برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان استان سمنان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امنیت امروزی که کشورمان مرهون خدمات و تلاش‌های این سبز پوشان است قدردانی کردند. سرودهای انقلابی، روایت گری اقتدار و برنامه‌های هنری بخش‌هایی از این مراسم است.

مراسم محوری زنگ اقتدار اما امروز صبح با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مرکز آموزشی شهید قزوهی سمنان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر، گفت: آئین زنگ اقتدار ویژه قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با محوریت عملیات وعده صادق در سراسر مدارس استان برگزار شد تا دانش آموزان از سپاهیان غیور کشورمان قدردانی کنند.

سید جمال وزیری با بیان اینکه در سمنان مراسمی محوری با حضور فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی در جریان است، تاکید کرد: دانش آموزان این مراسم را به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار کرده اند.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق دارای ابعاد مختلفی بود که از جمله آنها می‌توان به ارتقای اعتماد به نفس رزمندگان مقاومت اشاره کرد، ابراز داشت: این عملیات عظیم قدرت موشکی نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

گفتنی است دوم مهرماه سالروز فرمان تاریخی امام (ره) در زمینه تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

کد خبر 6084020

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • آیین «زنگ اقتدار» در مدارس استان سمنان برگزار شد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه