Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوپه جزئیات قرارداد لوئیس سوارز به اتلتیکو مادرید را فاش کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، بحث‌های زیادی درباره لیست خروجی های این سرمربی هلندی نیز به گوش رسید. در این بین اکثر رسانه ها مدعی شدند که لوئیس سوارز در فهرست فروش بارسا قرار گرفته و کومان به او اعلام کرده که جایی در برنامه‌های وی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس اما اولین تیمی بود که به شکل جدی برای جذب لوئیس سوارز ابراز علاقه نشان داد اما مشکلات به وجود آمده برای این بازیکن در راه اخذ پاسپورت ایتالیایی باعث شد که بعد از کش و قوس‌های فراوان انتقال مهاجم اروگوئه ای به بیانکونری منتفی شود؛ موضوعی که شب گذشته نیز مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس یعنی فابیو پاراتیچی آن را به شکل رسمی تایید کرد.

بعد از منتفی شدن انتقال سوارز به یووه حالا اتلتیکو مادرید تنها گزینه پیش روی این ستاره خط حمله بارسلونا محسوب می‌شود. حتی طی ساعت گذشته منابع معتبر مدعی شدند که قرارداد خود را با بارسا فسخ کرده و به زودی در تست های پزشکی روخی بلانکو شرکت خواهد کرد.

حالا در همین رابطه کوپه انتقال سوارز به تیم دیگو سیمئونه را قطعی تلقی کرده است. بر این اساس قرارداد سوارز با اتلتیکو مادرید دو ساله خواهد بود و او در این تیم سالیانه 8 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رونالد کومان بارسلونا سوارز اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، پس از جدایی توافقی پاکو خمس از تراکتور تبریز شایعات زیادی در رابطه با جایگزین سرمربی اسپانیایی بر روی نیمکت تی‌تی‌ها به گوش می‌رسید.

حالا اما این اعلام کرد: «مذاکرات برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده است و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزو گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند».

کد خبر 846325 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس