Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@13:37:46 GMT

شاید اتفاق عجیبی برای الهلال بیفتد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۶۰۹۸

 به گزارش جام نیوز، رسانه های سعودی خبر داده اند که تست کرونای 3 بازیکن دیگر از تیم الهلال مثبت اعلام شده است تا وضعیت این تیم سخت و پیچیده شود. سه بازیکن الهلال به نام های محمد جحفلی، محمد کنو و محمد الکنیدری سه نفری هستند که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده و داستان زمانی شوکه کننده می شود که این سه نفر در دیدار روز گذشته در مقابل شهرخودرو بازی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این وضعیت، این 3 بازیکن نیز راهی قرنطینه می شوند و از لیست 14 نفره تیم الهلال فقط 11 بازیکن باقیمانده است که البته پس از اضافه شدن شلهوب و همچنین منفی بودن دو تست کرونای سلمان فرج، اکنون تعداد بازیکنان سالم الهلال، به 13 نفر رسیده است.

 

وضعیت آبی های ریاض لحظه به لحظه وخیم تر می شود و باید دید کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص این تیم چه تصمیمی اتخاذ می کند. همچنین تست کرونای صالح الشهری، نواف العابد، سلمان فرج و محمد الواکد نیز منفی اعلام شده و باید دید AFC چه زمانی به این بازیکنان اجازه حضور در تمرینات را می دهد که در صورت رخ دادن این اتفاق، بازیکنان سالم الهلال به 16 نفر می رسد.

 

ممکن است در صورت صعود الهلال به مرحله بعد، شاهد اتفاقات عجیب و غریبی باشیم و در صورت افزایش تعداد کرونایی های این تیم، AFC تصمیم به حذف الهلال از این رقابت ها بگیرد. اگر این اتفاق پس از اتمام مرحله گروهی رخ دهد و همچنین در صورت صعود استقلال از گروهش، ممکن است شاگردان مجید نامجومطلق بدون انجام بازی با الهلال، راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

 

به هر حال تمام این صحبت ها گمانه زنی است و باید منتظر ماند و دید تکلیف جدال الهلال و کرونا به کجا خواهد انجامید.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: الهلال عربستان ورزشی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟