Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@23:57:57 GMT

سپاهان صفر- العین صفر / خداحافظی طلایی پوشان از آسیا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۶۱۹۲

سپاهان صفر- العین صفر / خداحافظی طلایی پوشان از آسیا

تیم فوتبال سپاهان با توقف برابر العین شانس صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، امشب از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سپاهان ایران و العین امارات به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته پنجم گروه D لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و العین امارات

ورزشگاه: جاسم بن حمد (دوحه، قطر)

اخطار: محمد محبی (دقیقه ۸۷) از سپاهان- فهد حدید (دقیقه ۹۰) از العین

سپاهان: پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، رضا میرزایی (۴۶- دانیال اسماعیلی فر)، مهدی ترکمان (۵۷- امید نورافکن)، یاسین سلمانی (۴۶- سروش رفیعی)، محمد کریمی، رسول نویدکیا (۷۲- مهدی کیانی)، محسن الغسانی (۸۱- ابوالفضل عکاشه)، محمد محبی و کی‌روش استنلی

سرمربی: محرم نویدکیا

العین: خالد عیسی، اسماعیل احمد، سوکاسا شیوتانی، بندر الاحبابی (۸۵- جمال معروف البلوشی)، سالم عبدالله (۶۱- فهد حدید)، ریان یسلم (۶۱- محسن عبدالله)، احمد برمان، علی سعید البلوشی، کایو کاند و(۸۵- محمد خلفان)، اسلام‌خان باویرژان و کودجو لابا

سرمربی: پدرو امانوئل داسیلوا

داور: علی شعبان از کویت

شرح بازی:

سپاهان که برای زنده نگه داشتن امیدهای صعودش از این گروه نیاز مبرم به کسب ۳ امتیاز از دیدار با العین داشت بازی را با استراتژی دفاعی آغاز کرد و با تجمع در یک سوم دفاعی خودی، فضاها را از مهاجمان العین گرفت. شاگردان نویدکیا در نیم ساعت نخست بازی با در اختیار گذاشتن توپ و گرفتن فضاها بیشتر سعی در کنترل بازی داشتند و در ۱۰ دقیقه پایانی کمی بالاتر بازی کردند و یک موقعیت خوب هم ایجاد کردند.

نیمه دوم اما سپاهان با استراتژی متفاوتی وارد زمین شد و با به زمین آمدن رفیعی و اسماعیلی‌فر از همان ابتدای نیمه دوم روی دروازه العین فشار آورد. زردپوشان در ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم بازی بهتری ارائه دادند و چند موقعیت خوب هم خلق کردند اما خبری از آن نمایش جالب توجه در مقاطعی از دو دیدار نخست برابر النصر نبود و بازی از اواسط نیمه دوم متعادل دنبال شد.

در نهایت بازی نه چندان دلچسب دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا سپاهان هم مانند العین از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۵- شوت سنگین کایو از درون محوطه جریمه سپاهان با واکنش خوب نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۸- شوت سرکش رسول نویدکیا از پشت محوطه جریمه به طرز خطرناکی از بالای دروازه العین به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸- ارسال کایو از سمت چپ با ضربه سر خطرناک کوجو لابا همراه شد که توپ از کنار دروازه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳- کرنر ارسالی سپاهان با ضربه سر خطرناک الغسانی همراه شد که توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

ذقیقه ۵۴- ارسال تیز دانیال اسماعیلی فر از سمت راست نزدیک بود با قطع توپ اسماعیل احمد تبدیل به گل شود اما دروازه بان العین توپ را با واکنشی خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۰- ارسال از سمت راست العین با ضربه سر لابا تبدیل به گل شد اما داور خطای او را گرفت و گل مردود شد.

اتفاق ویژه:

بازی دادن نویدکیا به یاسین سلمانی از ابتدای بازی نکته جالب توجه این دیدار بود، هرچند او نیمه نخست چندان عملکرد موفقی نداشت و بین دو نیمه تعویض شد.

بهترین بازیکن:

در دیداری که بازیکنی چندان برتر از دیگر بازیکنان نبود در سپاهان پیام نیازمند، محمد نژاد مهدی و عزت الله پورقاز خوب بودند و در العین نیز اسلامخان و اسماعیل احمد نمایش بهتری داشتند.

کد خبر 445609

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال العین امارات لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ قهرمانان آسیا نیمه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری که این هفته در دیدار مقابل پرسپولیس حدود یک نیمه فرصت بازی پیدا کرد، خط دفاعی سرخپوشان را به شدت آزار داد و مدافعان این تیم را بارها دریبل زد و موفق شد خود را به عنوان بهترین بازیکن تیمش مطرح کند.

عمری از زمان پیوستن به تیم ملوان در ترکیب این تیم کاملا موثر عمل کرده و حالا برای بازی با سپاهان نیز انگیزه بسیار زیادی دارد تا خود را در این دیدار حساس نشان دهد و برای تیمش موثر عمل کند.

او که این فصل با پرسپولیس در رقابت آسیایی حضور داشت، امیدوار است با پیروزی در بازی با سپاهان تیمش را به منطقه آسیایی برساند و موفق شود برای فصل آینده هم در آسیا به میدان برود.

دیگر خبرها

  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • فولاد با ویسی باز هم نبرد/ مس با نویدکیا همچنان در مسیر موفقیت
  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • العین ۴ - ۲ الهلال/ تاج و تخت شکست ناپذیران بر باد رفت + فیلم
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)