Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری با بیان اینکه آمار مشخصی از کارمندان ما در اختیار نیست گفت:در هفته گذشته مراجعات بیماران شبه کرونایی به درمانگاه های ما که برای عموم است دو برابر شده است.در ابتدای شیوع ویروس کرونا اغلب مراجعات به دلیل ترس بود اما در حال حاضر اغلب علایم به کرونا نزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:با وجود اینکه کادر شهرداری در معرض بیشتر این ویروس هستند اما خوشبختانه نسبت به درصد مبتلایان در جامعه کمتر به این ویروس مبتلا شده اند این هم به دلایل مختلفی است که خوشبختانه کارمندان ما به دلیل آگاهی که نسبت به در معرض خطر بودنشان دارند دستور العمل ها را بیشتر رعایت می کنند و هم سیستم معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری بخشی از همکاران را دورکار کرده است.باید این را دانست که با رشد دوباره این ویروس مسلما این آمار نیز در کارمندان شهرداری بالا خواهد رفت.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با توجه به لغو دورکاری کارمندان توسط استانداری تهران اظهار کرد:مسلما با لغو دور کاری میزان مبتلایان بیشتر خواهد شد و این به دلیل ازدحامی است که در ادارات و محل کار به وجود می آید.در حال حاضر با وجود اینکه دورکاری کارمندان لغو شده کارمندان شهرداری که بیماری زمینه ای دارند و احتمال مبتلا شدن آن ها بیشتر است ،همچنان با نظر معاونت انسانی به دورکاری خود ادامه می دهند.

چوبینه افزود:ما از مردم تقاضا داریم که از انداختن ماسک و دستکش به داخل خیابان ها خودداری کنند چرا که این کار باعث می شود که پاکبانان ساعات بیشتری به فعالیت بپردازند و بیشتر در معرض خطر باشند و هم اینکه باعث می شود که سلامت کل جامعه به خطر  بیوفتد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا شهرداری ماسک ویروس کرونا ابتلای کارمندان شهرداری لغو دورکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 

به گزارش جام جم آنلاین، سعید بَرپَروَشان با اشاره به اینکه ۲۹ فروردین ماه روز جهانی هموفیلی است، عنوان کرد: در ایران حدود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی داریم، این بیماری یک اختلال خونریزی دهنده است که ۱۳ فاکتور انعقاد خون دارد.

وی ادامه داد: بیماری هموفیلی حدود ۱۷ نوع دارد که در نوع فاکتور‌های این بیماری فاکتور ۸ و ۹ مهم‌ترین فاکتور به شمار می‌آیند.

مدیر کانون هموفیلی ایران به مهم‌ترین عامل موثر در ابتلا به بیماری هموفیلی اشاره کرد و بیان داشت: هموفیلی یک اختلال ژنتیکی نادر است که بر توانایی بدن برای تشکیل لخته خون تأثیر می‌گذارد و منجر به خونریزی بیش‌ازحد می‌شود. این بیماری معمولا ارثی است و از مادر به فرزند منتقل می‌شود.

وی افزود: تامین دسترسی عادلانه به درمان و دارو یکی از مهمترین مطالبات جامعه هموفیلی ایران بخصوص در شهرستان‌های مختلف کشور است.

مدیر کانون هموفیلی ایران به مشکلاتی که بیماران هموفیلی زن با آن مواجه هستند اشاره کرد و گفت: زنان هموفیلی با توجه به داشتن عادت‌های ماهیانه طولانی مدت، بیشتر در معرض خطر هستند و باید بسیار بیشتر مراقب بهداشت شخصی خود باشند.

وی با تاکید بر حمایت از بیماران هموفیلی گفت: سازمان غذا و دارو و دولت باید در برابر این موضوع اثبات مسئولیت کرده و عدالت در توزیع دارو را ایجاد کنند تا بتوان به حل مشکلات بیماران هموفیلی امیدوار شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت تلاش بیشتر برای شناساندن شاعران و مفاخر
  • کاهش وزن در این دوره خطر مرگ زودرس دارد؟
  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ این گروه بیشتر در معرض بیماری هستند
  • چشم‌رنگی‌ها در معرض این بیماری
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟