Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن صفات مدیر عامل شرکت یادمان سازه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین پروژه‌های عمرانی  این شرکت، اظهار کرد: شرکت یادمان سازه در گذشته مسئولیت تعمیرات، نگهداری و مقاوم سازی پل‌های سواره رو شهر تهران را بر عهده داشت که در حال حاضر این مسئولیت به سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از دیگر زیرمجموعه‌های معاونت فنی و عمرانی سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفات افزود: شرکت یادمان سازه به تازگی  علاوه بر ساخت و تکمیل پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران شهر تهران، مسئولیت ساماندهی شارباغ محور نیلوفری، ۱۰۰ کیلومتر پیاده روسازی و مسیر دوچرخه و همچنین تکمیل میدانگاه غربی پلازای امیرکبیر را برعهده گرفته است.

مدیر عامل شرکت یادمان سازه  ادامه داد: پروژه شار باغ محور نیلوفری یکی از پروژه‌های مهم شرکت یادمان سازه محسوب می‌شود که علاوه بر آثار فرهنگی مثبتی که در مناطق محروم و جنوبی شهر تهران دارد، می‌تواند در جذب سفر از دیگر مناطق شهر تهران هم موثر واقع شود. با ساماندهی این محور نیاز‌های فرهنگی و تفریحی شهروندان تا حد قابل توجهی تأمین و فضای شهری ماندگار و سودآور برای شهر تهران از منظر جذب گردشگر و سهولت دسترسی به فعالیت‌های تجاری پیرامونی طرح خلق خواهد شد.

وی بیان کرد: گستره سبز و فضای باز روی سطح تونل راه آهن تهران-تبریز و حریم پیرامونی و ایجاد جویبار سبز در معبر شمالی و رواق سبز در معبر جنوبی حدفاصل حریم پیشین راه آهن و سطح فوقانی تونل هم از ویژگی‌های مهم این پروژه شاخص و دارای اهمیت است.

مدیر عامل شرکت یادمان سازه یادآور شد: اجرای شار باغ در مناطق ۹، ۱۷ و ۱۸ سبب تکمیل شبکه زیرساختی-ارتباطی شهری و فراشهری و ایجاد شبکه ارتباطی هم پیوند با مراکز فعالیت، ساماندهی فضای بی دفاع شهری و ایجاد پیوند میان شار باغ و بافت شهر، جذب گردشگر با توجه به وجود پتانسیل‌های تجاری فعلی و گردشگری-تفریحی ناشی از احداث مجموعه مطابق طرح و نیز تقویت مولفه‌های فرهنگی و اقتصادی بافت پیرامون پروژه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

پیشرفت ۴۸ درصدی عملیات بهسازی مسیر‌های کندروی بزرگراه آزادگان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران برج میلاد پروژه عمرانی شرکت یادمان سازه شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با اسکنر سطح جاده در ایام نوروز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اسکن آسفالت معابر تهران توسط سامانه PMS گفت: در ایام نوروز، کیفیت آسفالت معابر اصلی پایتخت، به صورت مکانیزه در حال پایش است.

هادی حق‌بین در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه اقدامات این معاونت در سال جدید گفت: در تلاشیم با تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های فنی و عمرانی تهران، نقش بسزایی در پویش امیدوافتخار سال ۱۴۰۳ ایفا کنیم.

وی افزود: در همین راستا، بر عملیات اجرایی «شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)» و فازاول«آزادراه شهید شوشتری» به عنوان کلان‌پروژه‌های تسهیل‌گر در تردد شهروندان متمرکز خواهیم بود. همچنین در بخش‌ اصلاح تقاطع‌های ناقص و احداث تقاطع‌های غیرهمسطح جدید، با هدف کوتاه‌تر شدن دسترسی‌ها و صرفه‌جویی در مصرف سوخت و زمان شهروندان از ماه‌های ابتدایی سال جدید پروژه‌های متعددی به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی درباره بهسازی روکش آسفالت معابر پایتخت نیز توضیح داد: با وجود عقب‌ماندگی‌های قابل توجه در تولید و اجرای آسفالت معابر پایتخت در سنوات گذشته، سیر صعودی اجرای آسفالت‌ معابردر دوره ششم مدیریت شهری مشهود است؛ به گونه‌ای که در سال ۱۴۰۲ از مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن عبور کردیم و نشان از رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ و قریب به ۳ برابری نسبت به سال ۱۴۰۰ بود.

ارزیابی کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران در ایام نوروز با اسکنر

حق‌بین درباره سازوکار تعیین اولویت اجرای آسفالت در تهران نیز گفت: به موازات بررسی گزارش‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ پلاس و ارزیابی‌های نواحی و مناطق ۲۲گانه از کیفیت آسفالت معابر، بررسی ویژه‌ای برروی روکش آسفالت معابر اصلی پایتخت از جمله بزرگراه‌ها صورت می‌گیرد. بر همین اساس، از روزهای پایانی اسفندماه ۱۴۰۲، وضعیت روسازی معابر اصلی پایتخت به صورت مکانیزه در حال پایش است.

وی با اشاره به فعالیت خودروی اسکنر سطح جاده (PMS) در ایام نوروز افزود: تاکنون وضعیت آسفالت بزرگراه‌هایی نظیر شهید همت، زین‌الدین و چمران و نیز بزرگراه‌های آزادگان، مدرس و صیاد شیرازی به طول ۱۶۳۵ «کیلومتر_خط» مورد ارزیابی قرار گرفته و خروجی این ارزیابی‌ها، با توجه به منابع در دسترس برای بهسازی روکش آسفالت بزرگراه‌ها، ملاک تخصیص بهینه منابع خواهد بود.

حق‌بین ضمن ابراز امیدواری نسبت به پایان فرآیند اسکن معابر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ گفت: برای بررسی دقیق وضعیت آسفالت شریان‌های اصلی پایتخت، هر یک از خطوط بزرگراه‌ها به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به این ترتیب، بیش از ۳۶۵۰ کیلومتر_خط پیمایش نیاز بوده که گزارش آن به صورت روزانه تدوین و ارسال می‌شود.

معاون فنی وعمرانی پایتخت در پایان به سایر برنامه‌های این معاونت درخصوص تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های زیرساختی شهر همانند پارکینگ‌های طبقاتی واگذارشده و درحال اجرا، پروژه فاخرخانه شهر، مقاوم‌سازی لرزه‌ای پل‌های سواره رو، تکمیل بخشی از شبکه اصلی جمع آوری آب‌های سطحی و همچنین تکمیل مطالعات فنی وطرح‌های عمرانی سطح شهر اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌ های تهران در ایام نوروز
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با اسکنر سطح جاده در ایام نوروز
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است