Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 ۴۸ پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش برای پذیرفته شدگان کنکور ۹۹ با همراهی مشاوران مورد تایید آموزش و پرورش آغاز به کار کرد.

این پایگاه‌های انتخاب رشته که در سراسر شهر تهران فعال هستند از امروز فعالیت خود را آغاز کرده اند و تا پایان زمان در نظر گرفته شده برای انتخاب رشته، فعالیت این پایگاه‌ها تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه در نظر گرفته شده برای مشاوره پذیرفته شدگان مبالغی بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است البته برای خانواده‌های شهدا و فرهنگیان این مبلغ با احتساب تخفیف در نظر گرفته می‌شود.

داوطلبان کنکور سراسری ۹۹ با مراجعه حضوری به پایگاه‌های اعلام شده برای انتخاب رشته در هر منطقه‌ای که تمایل دارند، امکان مشاوره و انتخاب رشته با حضور مشاوران را دارند که در ادامه فهرست پایگاه‌های در نظر گرفته شده و مورد تایید آموزش و پرورش آمده است:


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش پذیرفته شدگان کنکور ۹۹ کنکور 99 پذیرفته شدگان کنکور ۹۹ انتخاب رشته آموزش و پرورش نظر گرفته شده آموزش و پرورش انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس

فرشید قاسمی در حاشیه بازدید از کمپ مطالعاتی سیدالشهداء ناحیه سه شیراز، اظهار کرد: در راستای تقویت بنیه علمی و آمادگی بیشتر دانش آموزان برای مشارکت در کنکور و آزمون‌های نهایی، هم زمان با تعطیلات نوروزی کمپ‌های مطالعاتی در سراسر استان برپا شده است.

او افزود: با شعار آموزش تعطیل نمی‌شود، با هدف فراهم سازی زمینه مطالعه دانش آموزان پایه‌های تحصیلی دهم تا دوازدهم از ۲۶ اسفندماه در سطح استان فارس تعداد ۱۰۰ کمپ مطالعاتی راه اندازی کرده ایم.

قاسمی تصریح کرد: در این کمپ ها، علاوه بر وجود سالن قرائت، کلینیک آموزشی، خدماتی همچون؛ بررسی نمونه سوالات کنکوری و امتحان نهایی، فیلم‌های آموزشی و بسته فرهنگی، مشاورانی نیز حضور دارند تا به ارایه خدمات به دانش آموزان بپردازند. 

او ادامه داد: دانش آموزان از ۷ و نیم صبح تا ۱۱ شب در این کمپ‌های مطالعاتی حضور دارند و با داشتن برنامه مطالعاتی با انواع سوالات امتحانی آشنا می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: در سال قبل نیز کمپ‌های مطالعاتی راه اندازی شده بود و در مسیر رتبه‌های کنکوری دانش آموزان شرکت کننده موثر بود.

قاسمی در بازدید از یکی از کلاس‌های رفع اشکال این کمپ گفت:شمادانش آموزان در ایام تعطیل درس را رها نکردید و دبیرانی نیز وقت می‌گذارند و در کمپ‌های مطالعاتی حاضر می‌شوند تقدیر می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که فارس در قله باشد و باید تلاش کنیم تا رتبه‌های تک رقمی کنکور را در استان داشته باشیم.

قاسمی گفت: بین هدف‌ها و عادت‌ها دائما رقابت وجود دارد لذا کسی هدف هایش محقق می‌شود که با برنامه ریزی و تلاش پیش برود.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: با توجه به تغییرات صورت گرفته در کنکور، تاثیر نمرات امتحان نهایی در کنکور قطعی است لذا تاثیر پنجاه درصدی نمرات امتحان نهایی پایه دوازدهم درنتیجه کنکور، باعث شده تا امسال شرایط خاصی برای دانش آموزان پایه مذکور ایجاد شود و آنها تمرکز خود را بر نمرات امتحانات نهایی بگذارند.

علیرضا شجاعی پور با اشاره به سوابق ۶۰ درصدی نمرات امتحان نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در کنکور سال آینده، افزود: در این راستا برنامه‌هایی را در سطح استان اجرایی کردیم تا دانش آموزان توجه ویژه‌ای به امتحانات نهایی داشته باشند.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: طرح سه گام را اعلام کردیم، نمونه سوالات امتحان نهایی را ارائه دادیم، وبینار‌های جمع بندی، حل سوالات کنکور، جمع بندی و ...، همه را گام به گام در کانالی که ویژه این برنامه در شبکه شاد در دسترس دانش آموزان قرار دادیم و از آنها خواستیم تا عضو این کانال شوند.

شجاعی پور خاطرنشان کرد: در کانالی که با همین منظور در شاد ایجاد کردیم به صورت روزانه پیام‌های آموزشی و پیام‌های آموزشی قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: کمپ‌های مطالعاتی نیز در ادامه آماده سازی دانش آموزان برای امتحانات نهایی و کنکور در سطح استان ایجاد و بیش از ۲۷۰۰ دانش آموز به صورت ثابت و تعدادی هم متغیر در این مراکز یکصد گانه استان در تعطیلات نوروز به مطالعه می‌پردازند.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: در سال گذشته نیز بیش از ۷۰ درصد دانش آموزانی که در کمپ‌های مطالعاتی حضور داشتند در رشته‌های موردنظر خود در کنکور سراسری پذیرفته شدند

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس
  • شرط حذف کنکور؛ حل چالش اشتغال است
  • زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ + منابع sanjesh.org
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳