Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدباقر یاوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با توصیه برای فراموش نکردن جنایت نشریه فرانسوی، گفت: ما ملت مسلمان این نشریه‌ی منفی را محکوم می‌کنیم، آنان با این کارهایشان فقط به پیامبر(ص) و مقدسات توهین نکردند بلکه دل تمامی مسلمانان را جریحه‌دار کردند و نام این کار زشتشان را هم آزادی بیان می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه باباحیدر با اشاره به اینکه جواب همه‌ی مسلمانان به این کار ناپسند، «آیه‌ی ۳۲ سوره توبه» است، متذکر شد: این کار دشمنان تازگی ندارد در طول تاریخ بارها و بارها به پیامبر عظیم الشأن اسلام و قرآن توهین کرده‌اند. برای مثال: در شهر مالمو سوئد، قرآن کریم به دست افرادی که هیچ باوری نداشتند، سوزانده شد که این اتفاق یک جنایت بزرگ بود، یا همین نشریه شارلی‌ابدو که در سال ۲۰۰۶ به مقدسات مذهبی، پیامبر و قرآن کریم توهین کرد.

یاوری خاطرنشان کرد: در حدود ۱۲۰ سال پیش ویلیام گلادستون نخست‌وزیر وقت انگلیس که آدمی یهودی‌تبار و متعصب بود، با در دست داشتن نسخه‌ای از قرآن کریم سخنرانی کرد و با عصبانیت قرآن را بر روی میز کوبید و گفت: ای مردم تا زمانی که مسلمانان قرآن می‌خوانند، کعبه طواف می‌شود و نام محمد(ص) از اذان مساجد به گوش می‌خورد، امنیت انگلیس و مسیحیت در خطر است.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن فرانسه سوئد پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، منوچهر توسلی کیا گفت: مسابقه قرآنی با عنوان «حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم» ویژه سوادآموزان دوره‌های سوادآموزی تحکیم و انتقال در شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان همدان برگزار می‌شود.

او افزود: این مسابقات در سه سطح، سطح یک حفظ ۱۰ سوره آخر جزء سی‌ام، سطح دو حفظ ۲۰ سوره آخر از جزء سی‌ام و سطح سه حفظ کامل جزء سی‌ام قرآن بوده و از ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

معاون سوادآموزی استان همدان تأکید کرد: اطلاع رسانی لازم از طریق فضای مجازی و در بستر شاد، طراحی و ارسال پوستر مسابقات و همچنین ارسال بخشنامه به مناطق بیست گانه در موعد مقرر انجام شده است و از نفرات برتر تجلیل می شود.

دیگر خبرها

  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • ببینید | از کجا بفهمیم نماز هایی که میخوانیم بدرد قیامت می خورد؟
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • تا وقتی تکلیف واعظ توهین‌کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی‌توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید