Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@15:50:40 GMT

کشف یک هزار قطعه لاستیک در زنجان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۶۹۱۹

کشف یک هزار قطعه لاستیک در زنجان

 یوسف اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار و دپوی لاستیک خودرو توسط افرادی در شهر زنجان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد فروشنده با دپوی لاستیک‌ها قصد فروش و یا عرضه آنها را ندارد که با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر بازرسی و هزار و 335 حلقه لاستیک احتکار شده کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ارزش ریالی لاستیک‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از 7 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: پرونده تکمیلی به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

اسماعیل‌زاده به اهداف تشکیل پلیس امنیت اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: قاچاق کالا و ارز، جرائم پولی و بانکی، جرائم حوزه بورس، جرائم مالیاتی، جرائم پولشویی، تسهیلات غیرمجاز بانکی، زمین خواری و ... در اولویت رسیدگی این پلیس قرار دارد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه‌های مبارزه با انواع جرائم اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همین طور کشف و ضبط انواع ادله‌های اثباتی جرم، دستگیری متهمان و مجرمین و ممانعت از فرار و اختفای آنها به ایفای وظیفه می‌پردازد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان پلیس کشف لاستیک یوسف اسماعیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران این پلیس موفق به کشف محل دپوی خشکبار قاچاق شدند، عنوان کرد: با شناسایی محل دقیق کالای قاچاق به دست آمده مالک انباری در محدوده خیابان ری اقدام به انتقال خشکبار قاچاق از شهرهای جنوبی کشور به این مکان کرده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با محرز شدن دپو خشکبار قاچاق در این انباری نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی وارد عمل شدند و در بازرسی از این محل ۱۱۰ کیسه ۴۵ کیلوگرمی در مجموع ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم مغز بادام درختی کشف شد.

سرهنگ افشاری با اشاره به اینکه انبار مذکور با دستور قضائی پلمب و محموله قاچاق تحویل سازمان اموال تملیکی تهران شد، افزود: کارشناسان ارزش این کالاها را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت، در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6081142

دیگر خبرها

  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم