Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@01:50:31 GMT

سقوط از ارتفاع، جان کارگر ۳۴ ساله را گرفت

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۶۹۹۵

سقوط از ارتفاع، جان کارگر ۳۴ ساله را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت یک کارگر چوب بری در بیمارستان البرز، بلافاصله ماموران انتظامی برای برای بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز افزود: با حضور ماموران در بیمارستان ومحل حادثه مشخص شد که یک کارگر چوب بری در حین خالی کردن بار چوب از ارتفاع سقوط کرده و به شدت مصدوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری، با بیان این که بلافاصله مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد گفت: با توجه به شدت صدمات وارده این کارگر ۳۴ ساله در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی در خاتمه افزود : در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

منبع: فارس

کلیدواژه: سقوط ارتفاع کارگر البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی البرز روز ۳۰ فروردین رایگان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  خاکی گفت: بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی استان مانند کاروانسرای ینگی امام، محوطه ازبکی و کاخ سلیمانیه روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین به صورت رایگان آماده استقبال از گردشگران و بازدیدکنندگان علاقمند به آثار تاریخی است.
وی گفت: این روز که هر ساله ۱۸ آوریل برگزار می‌شود، اهمیت حفظ بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی را به مردم و دولت‌ها یادآور می‌شود و هر ساله در تمام دنیا برنامه‌های متنوعی برای این منظور برگزار می‌شود.
او با اشاره به برخورداری البرز از میراث غنی چند هزار ساله و مسئولیت سنگین در مقابل بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی گفت: وظیفه همگانی ما بر حفظ و نگهداری میراث ارزشمند گذشتگانمان و معرفی و بالا بردن آگاهی نسبت به آنها به عنوان آیینه فرهنگ و تمدن غنی این مرز و بوم است.

دیگر خبرها

  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی البرز روز ۳۰ فروردین رایگان است
  • مرگ یک کارگر بر اثر سقوط آوار سنگ
  • دو مصدوم بر اثر ریزش آوار و سقوط از ارتفاع یک ساختمان قدیمی در سبزوار