Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:23:29 GMT

ما هر چه داریم از خون شهدا داریم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۷۰۴۶

ما هر چه داریم از خون شهدا داریم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام با بیان اینکه، آرامش و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهدا است، گفت: ما هرچه داریم از خون شهدا داریم.

او در ادامه به شعار "ما می‌توانیم" در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این درس بزرگ شهدا، جانبازان و ایثارگران به ما است که برای همیشه آن را باید باور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام حاصل کار شهدا را عزت و سرافرازی امروز جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز در این شرایط سخت دشمن جرات حمله کردن به کشور را ندارند و این عامل مهم بازدارندگی، ناشی از خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی ملت بزرگ ایران است.

او در ادامه ترور و تحریم را پاسخ بزدلانه دشمنان در مقابل اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: آن‌ها سردار گرامی ما را شبانه ترور کردند و به شهادت رساندند و هنگامی که مواضع آن‌ها توسط سپاه پاسداران درهم کوبیده شد جرات پاسخ دادن به آن را نداشتند.

سلیمانی‌دشتکی بیان کرد: اگر امروز امنیت داریم این آرامش را خون شهدا تضمین کرده است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایثار و شهادت دفاع مقدس خون شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد

امروز سه شنبه ۷ فروردین، فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان است و به تدریج از کشور خارج می‌شود. همچنین از بعدازظهر امروز تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد.

به گزارش ایرنا، فردا چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - علاوه بر شمال غرب، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در برخی نقاط مرکز و شمال شرق، در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

جمعه گستره بارش در برخی نقاط مرکز شرق شمال شرق و جنوب شرق و شنبه در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی است.

سه شنبه در سواحل دریای خزر افزایش دما و چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

امروز خلیج فارس و چهارشنبه خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۵ و کمینه دما ۸ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۴ نوروزگاه عشایری در ایلام
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • هوای شهر مشهد ناسالم است / پاک‌ترین هوا سهم ایلام شد
  • مردم و مسولین ادامه دهنده راه شهدا باشیم/خدمت به مردم اولویت باشد
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • دو میلیون تردد در مسیرهای استان ایلام ثبت شده است
  • وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد
  • وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد 
  • بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد
  • بارش‌ها تا پایان هفته همچنان ادامه دارد