Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس حوزه قضایی شهرستان فهرج از شهادت رییس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان فهرج در درگیری با سوداگران مرگ خبر داد.

"رحمان مزیدی" در تشریح جزییات این خبر افزود: ساعاتی پیش، ستوان یکم "هادی رئیسی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج در درگیری با سوداگران مرگ در بخش نگین کویر "فهرج " محدوده روستای "علی آباد چاهدگال" مجروح و به بیمارستان منتقل اما به علت شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این درگیری یکی نفر از اشرار مسلح دستگیر و چندین قبضه سلاح و مقادیر زیادی مواد مخدر جاسازی شده در یک خودروی نیسان نیز از آنها کشف شده است.

رییس حوزه قضایی شهرستان فهرج اظهار کرد: نشست شورای تامین شهرستان فهرج به منظور بررسی ابعاد این درگیری برگزاری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سوداگران مرگ اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی شهرستان فهرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد افیونی در بهبهان

سرهنگ محمد قاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی و رصد مستمر قاچاقچیان مواد مخدر، از تردد یک دستگاه خودرو "پراید" حامل موادمخدر مطلع شدند.

او می‌گوید: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان طی عملیاتی خودرو پراید را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان گفت: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر