Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی رکنا،مادر حدیثه و نازنین زهرا چند روزی است که هم داغدار است و هم دربستر بیماری است.

از روزی که سقف مغازه سوپر مارکت روی سر دخترانش آوار شد،زندگی برایش تیره و تار است و انگار سقف آن مغازه هر لحظه، هزار بار روی قلبش آوار می شود.

اولین جمله ای که پدر این دو خواهر نوجوان می گوید این است:«همین دو فرزند را داشتم که یک روز وقتی از سر کار بر می گشتم به من خبر دادند زود خودم را برسانم که آنها زیر آوار مانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ریزش سقف سوپر مارکت

سه شنبه ظهر بود که حدیثه و نازنین زهرا از تنهایی در خانه حوصله شان سر رفت.تازگی ها پدرشان یک مغازه سوپرمارکت اجاره کرده بود که صبح تا عصر مادر بچه ها آنجا فروشندگی می کرد و بعدازظهر که پدرشان از کارگری برمی گشت تا آخر شب مشغول فروشندگی می کرد.

آن روز دو خواهر 8 و 14 ساله برای دیدن مادرشان به مغازه رفتند که تا خانه شان فاصله زیادی نداشت.

دقایقی آنجا بودند که یکدفعه صدای مهیبی محله را پر کرد.همسایه ها سراسیمه به خیابان ریختند.گرد و غبار غلیظی کوچه را پرد کرده بود.همسایه ها به سرفه افتاده بودند و در همان حال اشک امانشان نمی داد.چون می دانستند مادر و دو دخترش زیر آوار مانده اند.

مغازه تازه ساز بود

پدر نازنین زهرا و حدیثه در گفتگو با رکنا گفت:«این مغازه حدود شش،هفت ماه قبل ساخته شده است و من آن را اجاره کردم و در آن مشغول کار شدم که کمک خرج خانواده ام باشد.مالک این مغازه بیشتر کارهای ساخت آن را خودش انجام داده است.حتی جوشکاری ها را هم خودش کرده بود.برای همین ساخت اینجا غیراصولی بود و بعد از مدتی به دلیل بار اضافی که روی مغازه ساخته شده بود سقف مغازه ریخت و روزگار من سیاه شد.»

کارشناسان آتش نشانی هنوز اظهار نظر قطعی در مورد علت وقوع این حادثه نکرده اند.

دخترانم را به خاک سرد گور سپردم

آقای ده سنگی،پدر دو دختر فوت شده،با صدایی که از غم گرفته است در مورد روز حادثه می گوید:«آن روز تازه کارم تمام شده بود و داشتم از سرکار به خانه برمی گشتم که برادرخانمم با من تماس گرفت و گفت که سقف مغازه فروریخته است.قبل از من دایی بچه ها به محل حادثه رسیده بود و اورژانس و آتش نشانی هم رسیده بودند.تا زمانی که بچه ها و همسرم از زیر آوار بیرون آورده شوند؛امیدوار بودم که همه آنها زنده باشند.همسرم با اینکه آسیب دیده بود زنده ماند اما دو دخترم را از دست دادم.»

همسر مالک مغازه که خانمی باردار هم هست هنگام حادثه در نزدیکی محل ریزش آوار بوده که او هم آسیب دید و در بیمارستان بستری شد.او پس از مداوا ترخیص شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم حادثه اخبار حوادث پدر نوجوان ریزش دو خواهر زیر آوار عکس ایران فیلم زن تهران ساعت تلگرام مرد قتل یک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران سنگین جنوب لبنان توسط اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی لبنانی از شهادت ۷ نفر بر اثر بمباران مرکز اورژانس شهرک الهباریه در جنوب لبنان خبر داد.

این منابع تاکید کردند که جست و جو برای افراد مفقود در زیر آوار همچنان ادامه دارد.

انجمن امدادی لبنان در واکنش به این بمباران اعلام کرد که ما از مقامات لبنان می‌خواهیم اقدامات لازم را برای تعقیب جنایتکاران در دادگاه‌های بین المللی انجام دهند. این انجمن افزود: بمباران مرکز اورژانس جنایتی شنیع با نقض تمام معیار‌ها و نقض قوانین بین المللی است و ما متجاوزان را کاملاً مسئول می‌دانیم.

مرکز دفاع مدنی لبنان هم تاکید کرد جستجو برای یافتن مفقودین زیر آوار در پی حمله اسرائیل به الحبریه در جنوب لبنان ادامه دارد.

حمله اخیر یکی از سنگین‌ترین حملات رژیم صهیونیستی علیه لبنان طی شش ماه گذشته و از زمان عملیات طوفان الاقصی و تشدید تنش در مرز لبنان به شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تماس عجیب با پلیس: بیایید این گرگ را بکشید | جزئیات هیجان انگیز زنده‌گیری یک قلاده گرگ هار در مشهد | تصاویر
  • لحظات نفس‌گیر نجات یک کودک از زیر آوار خانه‌ای در غزه + فیلم
  • زنده‌گیری یک قلاده گرگ هار در مشهد + تصویر
  • زنده گیری یک قلاده گرگ در مشهد
  • زنده گیری یک قلاده گرگ هار توسط پلیس مشهد
  • بمباران سنگین جنوب لبنان توسط اسرائیل
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم فوتبال دختران جوان
  • دردناک ترین شعر فارسی این دو بیت است ؛ هوشنگ ابتهاج می گوید (فیلم)