Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- علیرضا محمدزاده رزمنده قدیمی اهل بجنورد٬ از نوجوان‌های دهه ۶۰ است که ۸ سال در دفاع مقدس و سال‌ها بعد در دفاع از حرم اهل‌بیت٬ توفیق حضور داشته و خاطرات نابی از آن روزها با خود به یادگار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ روزهای حماسه و ایثار دفاع مقدس٬ روزهای سرنوشت‌سازی برای مردم ایران و نظام مقدس اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهایی که عیار غیرت و ایستادگی٬ در کنار معرفت و جوانمردی نمایان شد و در این میان بودند نوجوانانی که علی رغم سن پایین٬ حماسه‌های ماندگاری را خلق کردند.

 علیرضا محمدزاده رزمنده قدیمی اهل بجنورد از نوجوان‌های دهه 60 است که 8 سال در دفاع مقدس و سال‌ها بعد در دفاع از حرم اهل بیت٬ توفیق حضور داشته و خاطرات نابی از آن روزها با خود به یادگار دارد.

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در ایلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا می‌شودفرمانده سپاه قدس گیلان: اقتدار ایران زیر سایه دفاع مقدس؛ کسی جرأت نگاه چپ به کشور را نداردسمنان| وقتی زنان برای دفاع از کشور «مردانه» می‌ایستند؛ تصاویر منتشرنشده از نقش‌آفرینی بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس

وی که سال‌ها در قالب گردان نصرالله و لشگر 5 نصر خراسان به فرماندهی شهید رجب محمدزاده در جبهه‌های غرب و جنوب کشور جنگیده و از کیان نظام اسلامی دفاع کرده است٬ معتقد است راه‌حل همه مشکلات فعلی کشور٬ بهره گرفتن از خلقیات دفاع مقدس و گنجینه ماندگار دهه 60 است.

در این گفت‌وگو بخش‌هایی از صحبت‌های این رزمنده قدیمی سال‌های حماسه و ایثار را می‌بینید.

انتهای پیام/311/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ادبیات دفاع مقدس ادبیات دفاع مقدس دفاع مقدس سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حاجیه خانم مرضیه علمی رازلیقی در سن ۷۷ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

سرباز ارتش شهید کریم نورخواست در ۲ دی ماه ۱۳۴۴ در روستای رازلیق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۳۱ مرداد ماه ۱۳۶۶ در منطقه سومار به درجه شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد