Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مهمترین تیتر‌های  روزنامه‌های اقتصادی  سه شنبه  ۱ مهرماه به بیان مسائلی همچون راهکارهای ارزآوری در شرایط تحریم، تخم مرغ لوکس شد، بحران های اقتصادی یکی پس از دیگری، تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی، می پردازد.

همچنین ریشه مشکلات بازار خودرو در اقتصاد کلان است، تاثیر تحریم ها بر بازار سرمایه ، پول‌پاشی بی‌ثمر، قیمت گذاری حلقه گمشده بازار سیمان، واکاوی دلایل افزایش قیمت مسکن ، از جمله مهمترین تیترهای روزنامه های اقتصادی امروز به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی ۱ مهرماه به شرح زیر است:


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روزنامه های اقتصادی تحریم ها بازار سرمایه قیمت گذاری مسکن پیشخوان روزنامه های اقتصادی روزنامه های اقتصادی کشور پیشخوان اقتصادی اقتصاد روز روزنامه های اقتصادی امروز اقتصادی امروز خبر اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد

رضا تقی‌پور ،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پارس نیوز، درباره وضعیت بازار خودرو، اظهار داشت: نظام حکمرانی صنعت و بازار خودرو باید تدوین و نقش دولت و تولیدکننده در این مسیر به درستی و با دقت تعیین شود. در این میان گروهی مشخص همه موضوعات مربوط به این حوزه از جمله قیمت را تعیین تکلیف کنند که به نظر من این وظیفه باید برعهده وزارت صمت باشد، زیرا شورای رقابت نهادی عمومی است و چارچوب‌ها را تعیین می‌کند.

وی ادامه داد: این اقدام برخلاف آنچه برخی افراد بیان می‌کنند، قیمت‌گذاری دستوری نیست و قیمت کنترل شده است. بیشتر مواد اولیه و نرخ برق، آب و ... با قیمت کنترل شده تامین می‌شود، نه نرخ‌های بازار آزاد.

نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجاکه هدف دولت این است که خودرو را با قیمت‌های عادلانه به دست مصرف‌کننده برساند،  بنابراین قیمت خودرو باید تعیین شود، اما در این مسیر این نکته را نیز قبول داریم که در تعیین قیمت باید تمام هزینه‌ها لحاظ شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مشکلی که در این مسیر وجود دارد این است که بسیاری از هزینه‌ها از نظر حسابداری تمام شده مورد قبول نیستند و نباید در قیمت نهایی لحاظ شود. بنابراین نهاد تنظیم‌گر باید نظارت کند و براساس صورت‌های مالی قیمت‌های منطقی و عادلانه را تعیین کند. علاوه بر صورت‌های مالی ما مرجع‌های دیگری نیز مانند قیمت خودروهای مشابه در منطقه و کشورهای همسایه داریم که باید در تعیین قیمت به این نکات نیز توجه کنیم.

دیگر خبرها

  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • پیشخوان روزنامه‌های فارس؛ ۳ اردیبهشت
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی
  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • آخرین نطق نادران در مجلس یازدهم /جز شرمندگی چیزی برای این حقیر باقی نماند /استعفای من چه شرایط اضطراری داشت که جلسه غیرعلنی شد؟
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۲ اردیبهشت
  • چرا مهمترین دلیل افزایش طلا و سکه افزایش قیمت اونس جهانی است؟