Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف جهانی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: فراهم نشدن بازار مناسب فروش نیز از سال‌های گذشته ضرر فراوانی باغداران وارد کرده و باید با برنامه‌ریزی دقیق از هدر رفتن این محصول جلوگیری و مانع  متضرر شدن باغداران شد.

وی ظرفیت سردخانه‌های این شهرستان را حدود ۳۰ هزار تن ذکر کرد که جوابگوی نیاز باغداران نیست و تشریح کرد: بخش انبوه این محصول نیازمند صادرات به کشورهای همسایه است که تحقق این نیز در گرو تدبیر مسوولان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به شروع برداشت سیب از باغ های این شهرستان اشاره کرد و افزود: امسال برای باغداران منطقه پربار بوده و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۵۰ هزار تن انواع سیب مرغوب از باغ‌های این منطقه استحصال شود.

او اظهارداشت: بیش از هفت هزار هکتار از مجموع ۱۵ هزار هکتار باغ این شهرستان مربوط به باغات سیب است.

جهانی گفت: همه ساله بخشی از سیب تولید شده در این شهرستان به عنوان تازه‌خوری روانه بازار مصرف می‌شود و بخش دیگری نیز به عنوان میوه شب عید در سردخانه‌های منطقه انبار می‌شود.

سیب قرمز مشگین‌شهر شهرت ملی و فراملی دارد و از لحاظ طعم ، رنگ ، عطر و تردی میوه محبوب عام و خاص است. 

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی مشگین شهر برداشت محصول باغستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مشگین شهر برداشت محصول باغستان وزارت جهاد کشاورزی مشگین شهر برداشت محصول باغستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسپاسی از نعمت‌های پروردگار نشانه دنائت انسان است

حجت الاسلام رضا باوقار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شرافت و پاکی انسان نشانه ای کامل از تقوی است و تمامی حرکات و رفتارهای بشر در حرکت به سوی تکامل نشات گرفته از پاکی روح و اتکای به نفس است.

وی خاطرنشان کرد: نشانه دنائت و پستی در یک انسان به جا نیاوردن شکر نعمت هایی است که خدا به او داده است و ضروری است در برابر تمام این نعمت های مادی و معنوی شاکر باشیم.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر شرافت و پاکی انسان ها را به کفو نفس دانست و بیان کرد: مسئولیت بزرگ الهی و حتی قبول مسئولیت دنیوی ظرفیت روحی می‌خواهد و کسی که ظرفیت روحی اش پایین است به مردم، دین، قرآن و خدا… خیانت می‌کند.

حجت الاسلام باوقار تصریح کرد: روزی فقط نان و مادیات نیست بلکه یکی از روزی‌های مهم خشوع در نماز است که همان کرنش در عبادت است.

امام جمعه مشگین‌شهر آثار خشوع در رفتار انسان را یادآور شد و بیان کرد: خاشعین ظرفیت روحی پیدا می‌کنند و نمازی که عامل رستگاری است آن نمازی است که با خشوع اداء می‌شود چرا که خشوع در نماز و عبادات دیگر سبب می‌شود که انسان همیشه سبک بار و آرام باشد.

کد خبر 6063587

دیگر خبرها

  • باغداران استان مرکزی هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند
  • هشدار سازمان هواشناسی به کشاورزان و باغداران
  • مسمومیت ۲ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر
  • مشگین شهر مقصد گردشگران نوروزی در دور دوم سفرها
  • ناسپاسی از نعمت‌های پروردگار نشانه دنائت انسان است
  • تایباد شهری مرزی؛ محل تلاقی راه‌های تجاری قدیم
  • مسمومیت ۳ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر
  • راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان
  • گلخانه‌داران و باغداران استان مرکزی هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند
  • باغداران بخوانند/ برای جلوگیری از سرمازدگی درختان چه باید کرد؟