Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانپور از توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت خبر داد و گفت: این اقدام به همت کانون معرفت مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای کلگدره ۲ بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک و با توجه به شروع سال تحصیلی انجام شد.

«احسان جهانپور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص تاریخ تاسیس مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای کلگدره ۲ بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک و مجموعه‌های آن اظهار کرد: این مسجد در سال ۱۳۷۲ و کانون فرهنگی هنری آن نیز در سال ۱۳۹۰ تاسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معرفت مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای کلگدره ۲ بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک افزود: خوشبختانه این مسجد به عنوان یکی از مساجد فعال در سطح بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک به فعالیت پرداخته و همیشه در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب پای کار بوده است.

 

وی اذعان داشت: کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای کلگدره ۲ در راستای اجرای بهتر برنامه‌ها و جلوگیری از موازی کاری، همکاری خوبی با هم دارند و در طول سال برنامه‌های متنوعی برای برادران و خواهران اجرا می‌کنند.

 

جهانپور تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن ویژه خواهران و برادران هشت تا ۱۵ ساله، مسابقات قرآنی، کتابخوانی، ورزشی و بومی محلی، کلاس‌های کمک درسی در ایام سال تحصیلی، برگزاری اردوهای مختلف و کلاس آشنایی با بازی‌های رایانه‌ای مخرب برای نوجوانان از جمله برنامه‌های کانون معرفت روستای کلگدره ۲ هستند.

 

وی محافل انس با قرآن، ضیافت افطار، کمک‌های کریمانه در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت و برگزاری جشن‌های مختلف دینی و ملی در طول سال را از دیگر برنامه‌های این کانون عنوان کرد.

 

مدیر کانون معرفت روستای کلگدره ۲ بیان کرد: با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه، این امر در ۲ مرحله با توزیع بسته‌هایی شامل گوشت، برنج، ماکارونی، روغن و رب گوجه به ارزش بیش از هشت میلیون تومان جهت توزیع میان کارگران فصلی و اقشار کم درآمد روستای کلگدره ۲ انجام شد.

 

وی توزیع ماسک و عملیات ضدعفونی معابر را از اقدامات کانون معرفت روستای کلگدره ۲ در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برشمرد و ادامه داد: پخت و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت گرفت.

 

جهانپور اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیل بودن کلاس‌ها و برنامه‌های حضوری مساجد، مسابقات قرآنی به صورت مجازی و با اهدای جوایز به نفرات برتر برگزار شدند.

 

وی از توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت خبر داد و خاطر نشان کرد: این اقدام به همت کانون معرفت و با توجه به شروع سال تحصیلی انجام شد.

 

مدیر کانون معرفت روستای کلگدره ۲ در پایان خواستار توجه ویژه مسئولان به این کانون و حمایت و همکاری جهت تجهیز آن شد.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع لوازم التحریر کانون های فرهنگی هنری مساجد دانش آموزان بی بضاعت مسجد امام حسن مجتبی توزیع بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، یعقوب سلیمانی گفت: امدادگران هلال احمر از ۲۷ فروردین ماه و همزمان با موج جدید بارش‌های شدید در جنوب شرق کشور، تا ۴ اردیبهشت ماه به ۶۵ هزار و ۵۲۳ نفر در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان امدادرسانی کردند.

این مقام مسئول افزود: در مجموع یک هزار و ۴۰۰ نیروی هلال احمر در ماموریت امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب شرق کشور مشارکت داشتند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: از زمان وقوع سیل تا به امروز، ۴۶ سورتی پرواز برای کمک رسانی و ۳۴ تُن اقلام امدادی و زیستی بین سیل زدگان توزیع شده است. 

سلیمانی با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان افزود: سیل اخیر بیشترین آسیب را به سیستان و بلوچستان و مناطق جنوبی آن وارد کرده و به همین علت جمعیت هلال احمر تا حل مشکلات مناطق سیل زده در کنار مردم حاضر خواهد بود و کمک رسانی‌ها ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان