Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال‌الدین دولتخواه روز دوشنبه در حاشیه کارگاه آموزشی آموزش مهارت‌های ارتقای سلامت روانی ایثارگران به خبرنگار ایرنا گفت: این کارگاه آموزشی با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد، افسردگی و خشونت  در اولین روز از هفته دفاع مقدس برای خانواده‌های ایثارگران پردیس برگزار شد.

وی با بیان اهمیت ایجاد مصونیت در مقابل آسیب های اجتماعی برای جامعه هدف، اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی راهکار مناسبی برای مواجهه و مقابله با رشد آسیب های اجتماعی در جامعه پیشرفته امروز ما است و ما موظف به توجه ویژه به ایثارگران و خانوادههای آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید شهرستان پردیس گفت: بحران آسیب های اجتماعی طلاق و خشونت در مسیر عادی انگاری قرار گرفته است و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای افزایش تاب آوری اجتماعی در پیشگیری از بروز بحران های یاد شده ، اثر بخش خواهد بود.

دولتخواه گفت: این کارگاه آموزشی برای نخستین بار در شهرستان پردیس برگزار شده و برای سایر رخدادهای فرهنگی و برگزاری برنامه‌های فاخر در شان جامعه ایثار برنامه‌ریزی بلند مدت وکوتاه مدت داریم.

وی با اشاره به ضرورت رفع مشکلات ایثارگران، جانبازان و خانوداه معزز شهدا، اظهار داشت: قانون جامع خدمات ایثارگران یکی از احکام توسعه است و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه هدف در این قوانین اولویت دارد.

رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان پردیس گفت: برای رفع مشکل اشتغال ایثارگران و خانواده‌های معزز آنها با شهرداری های بومهن و پردیس مکاتباتی داشتیم تا بر اساس محل سکونت زمینه اشتغال آنها فراهم شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی  در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران چهلمین سالگرد دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران چهلمین سالگرد دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پردیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران چهلمین سالگرد دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور شهرستان پردیس بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه ایثارگری انتظاری جز تکریم ندارند

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران که در راستای تبیین و تشریح برنامه عملیاتی سال جاری برگزار شد، گفت: جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است که لازم است در این زمینه آموزش لازم به همکاران ما در جهت تعامل مطلوب و پاسخگویی درست داده شود.

وی ادامه داد: مدیران و کارکنان ما در مواجهه با جامعه هدف باید تکریم و احترام را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند که این مهم در کنار ارائه بی‌منت خدمات یکی از مهمترین وظایف ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • ارائه خدمات رایگان سلامت روان در مراکز سراج
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • ارائه مشاوره رایگان روانشناسی در مراکز سراج/ فعالیت ۸۳ مرکز
  • جامعه ایثارگری انتظاری جز تکریم ندارند
  • برگزاری کارگاه‌ های آموزشی عکاسی طبیعت و پسماند در آستارا