Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «عبدالامیر تعیبان» نماینده فراکسیون پارلمانی صادقون اعلام کرد که عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی از برخی فعالان در ناصریه عراق برای ایجاد تنش و آشوب و به آتش کشیدن این شهر حمایت می کنند.

وی افزود: مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در برابر این توطئه چینی ها بی تفاوت ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعبیان بیان کرد: دست های پشت پرده عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی، برای افرادی که در ذی قار با امنیت عراق بازی می کنند، پول ارسال می کنند.

وی ادامه داد: اتفاقات الناصریه و وجود زندان الحوت که شامل زندانیان سعودی و اماراتی است باعث به وجود آمدن نگرانی در خصوص این منطقه می شود.

تعبیان اضافه کرد: برخی گروه ها در ذی قار بدون هیچ مسأله ای دست به اقدامات مخرب می زنند و دولت نیز هیچ کاری انجام نمی دهد.

کد خبر 5029805 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی عراق رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی استان ذیقار ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل بحرین امارات متحده عربی دونالد ترامپ ایران لبنان عربستان سعودی ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به جرایم وحشیانه خود در نوار محاصره‌شده غزه ادامه می‌دهد. چنان‌که واقعیت‌ها نشان می‌دهد در پی پایان دادن کامل به مظاهر زندگی در غزه است و در برابر دیدگان جامعه جهانی به نابودی همه چیز و از بین بردن ساکنان آن دست می‌زند.   وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی غزه، افزود: ۲ بار حمله به بیمارستان ناصر و کشته و ناپدید شدن صدها تن از شهروندان در آن صرفا یکی از حلقه‌های زنجیره جنایات رژیم وحشی است.   رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان ضمن محکوم کردن کشتار دسته‌جمعی مردم غزه از همه ملت‌ها و دولت‌های جهان و نهادهای بین‌المللی خواست که برای نجات ملت فلسطین از دستگاه جنگ اسرائیل که پیر و جوان و کودک و زن نمی‌شناسد، دست به اقدامی انسانی بزنند و رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند
  • حمله مقاومت عراق به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی