Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه بیماری کرونا آموزش را به سمت فضای مجازی سوق داده است، گفت: باید عدالت آموزشی در تمام مدارس استان رعایت شود.

وی با بیان اینکه هدایت سمن‌ها و خیریه‌ها جهت خرید تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت در استان زنجان انجام گرفته است، اظهار کرد: کمیته امداد در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، به اجرای برنامه ملی «کوچ» (کنترل اضافه وزن و چاقی دانش آموزان) اشاره کرد و گفت: باید نسبت به ثبت قد و وزن دانش آموزان اقدام شده و سپس راهکارهای عملیاتی اجرا شود.

حقیقی تاکید کرد: هماهنگی شاخص‌های پروتکل‌های بهداشتی کرونا از سوی آموزش و پرورش و مرکز بهداشت علوم پزشکی استان مورد توجه قرار گیرد.

وی بر لزوم آموزش معلمان و نیروهای خدماتی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد و گفت: آموزش‌های پیشگیری از کرونا در کاهش و رفع این بیماری بسیار موثر است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه با اختصاص اعتبار از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان امسال اینترنت پرسرعت در تمامی مناطق استان زنجان توسعه می‌یابد، افزود: تمام دانش آموزان باید از آموزش فضای مجازی بهره مند شوند.

حقیقی تصریح کرد: با توجه به تداخل بیماری آنفلوانزا با بیماری کرونا ارائه آموزش‌های دقیق بهداشتی امری ضروری است.

وی در خصوص راه اندازی آزمایشگاه فوق تخصصی کرونا در استان زنجان، گفت: با تامین تجهیزات باید هر چه زودتر این آزمایشگاه فعال شود.

استاندار زنجان، گفت: فرمانداران شهرستان‌های استان نسبت به تشکیل ستاد فرعی پیشگیری از کرونا در مدارس توجه بیشتری داشته باشند.

حقیقی افزود: فرمانداران به صورت میدانی از وضعیت مدارس و نحوه استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده باخبر شده و گزارش بدهند.

وی ابراز داشت: طبق برنامه اعلام شده ماسک یک هزار تومانی و مواد ضدعفونی کننده ارزان قیمت باید در فروشگاه فرهنگیان استان توزیع شود.

استاندار زنجان، ابراز کرد: با توجه به بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی با همکاری مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل آموزش و پرورش استان غربالگری مستمر معلمان و دانش آموزان در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 5029806

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان مدارس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز چهل سالگی دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مجلس شورای اسلامی استاندار زنجان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

به گزارش قدس آنلاین،‌ سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم هستند.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند عبارتند از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات مردمی قوه قضائیه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شهرداری تهران و فرمانداری تهران.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم، کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» نوشته سعید ابوالقاضی معرفی می‌شود. این کتاب که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است، گلچینی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره ارزش و جایگاه معلمین، جایگاه تعلیم و تربیت و نقش اخلاق، تعهد و دانش در معلمان، علم و اهمیت علم‌آموزی، لزوم خودباوری در دانش‌آموزان، تعهد و تخصص، وجدان کاری، فرهنگ و تهاجم فرهنگی است.

در بخشی از کتاب، موضوعاتی پیرامون جایگاه والای شهید مطهری به عنوان معلمی برتر، سند تحول آموزش و پرورش و برخی نمودارهای مهم در رابطه با معلمان و آموزش و پرورش نیز گنجانده شده است. علاقمندان می‌توانند کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران، تهیه نمایند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان