Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قربانی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت هزینه‌های پرداخت‌شده برای خوابگاه‌های دانشجویی درترم گذشته اظهار کرد: دانشجویان درترم گذشته به علت شیوع کرونا به محل زنگی خود بازگشتند و عملاً استفاده‌ای از خوابگاه‌ها انجام نداند درحالی‌که خوابگاه داران مدعی هستند، اتاق‌های و محل اسکان به‌صورت سالانه اجاره داده‌شده و باید تمامی هزینه‌ها سالانه برای خوابگاه پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تصمیم‌گیری برای بازگشت ۲۰ درصد هزینه پرداختی دانشجویان برای خوابگاه‌ها خبر داد و گفت: خوابگاه داران غیر دولتی و خصوصی بجنورد این مبالغ را به دانشجویان بازگردانده‌اند اما یکی از خوابگاه داران تاکنون در این امر اقدامی نکرده است.

رئیس کمیته نظارت بر خوابگاه‌های غیردولتی خراسان شمالی ادامه داد: این خوابگاه دار پیگیر دریافت مجوز برای استفاده از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان است که ارائه مجوز به این خوابگاه دار منوط به تسویه‌حساب با دانشجویان سال گذشته شده است.

وی تأکید کرد: در صورت انجام هرگونه اقدام بدون مجوز از سوی این خوابگاه دار، از طریق مجاری قضایی و دادستانی با این کار برخورد می‌شود.

قربانی همچنین درباره وضعیت شهریه پرداختی برای خوابگاه‌های داخل دانشگاه بجنورد گفت: مبالغ پرداخت‌شده به‌صورت شارژ در حساب دانشجویان می‌ماند و در صورت تقاضا می‌توانند درترم های آینده صرف استفاده از خوابگاه شود یا مبلغ خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای تحت عنوان «دانشجویان خراسان شمالی خواستار عودت هزینه‌های خوابگاه‌ و شهریه‌های آموزشی شدند» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان خراسان شمالی خوابگاه کرایه فارس من برای خوابگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این سرای دانشجویی بخشی از مجموعه خوابگاهی غدیر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز است و ظرفیت پذیرش هزار دانشجو را دارد.
وی افزود: سرای دانشجویی حضرت معصومه در سه طبقه با صرف بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه بازسازی شده و دارای امکانات رفاهی، فرهنگی ورزشی است.
دکتر حسینی با بیان این که دختران دانشجوی شهرستانی که فاقد محل اسکان هستند می‌توانند ازاین خوابگاه‌ها استفاده کنند گفت. تمام امورات این سرای دانش جویی حتی تاسیسات وحراست آن نیز توسط بانوان انجام می‌شود.
وی افزود. برای سال‌های آتی قرار است با کمک خیرین خوابگاه دیگری برای دانش جویان متاهل تاسیس کنیم.

دیگر خبرها

  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان