Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:10:34 GMT

۲۱ درصد دانش آموزان استان زنجان اضافه دارند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۷۴۳۰

۲۱ درصد دانش آموزان استان زنجان اضافه دارند

ذبیح‌الله تاراسی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه چاقی دانش آموزان باید در مدارس مورد بررسی قرار گیرد، گفت: بیش از ۲۱ درصد دانش آموزان استان زنجان چاقی و اضافه وزن دارند.

وی اظهار کرد: طی چند سال گذشته بیش چاقی دانش آموزان در استان زنجان ۲ برابر شده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: توجه به سلامتی دانش آموزان جلوی بیماری‌های غیر واگیر را می‌گیرد و باید به بحث کاهش وز ن دانش آموزان در مدارس توجه شود چرا که برنامه ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاراسی تاکید کرد: مربیان بهداشتی در مدارس استان زنجان برای کاهش وزن دانش آموزان در مدارس برنامه‌های کارشناسی را تدوین کردند و برای دانش آموزان لاغر هم برنامه تدوین شده است.

وی با بیان اینکه برای کاهش بیماری کرونا در استان زنجان سطل‌های استاندارد تهیه شده است، ابراز کرد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی درمدارس استان خوب است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، افزود: تمام دانش آموزان استان زنجان تحت پوشش برنامه ملی قرار خواهند گرفت و مورد تست قد و وزن قرار می‌گیرند.

کد خبر 5029742

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش سلامت روان ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز چهل سالگی دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مجلس شورای اسلامی استان زنجان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد

حکمت اله هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پذیرش نخستین اردوی دوستی با عنوان " هم صدا در دادرس" در شهر زنجان آغاز شده که این برنامه کشوری با حضور ۴۰۰ مربی و داور زن و مرد طرح دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) از سراسر استان‌های کشور در ۲ دوره انجام می شود.

وی تاکید کرد: اولین دوره با حضور ۲۰۰ مربی و داور خانم و از امروز یکم اردیبهشت آغاز شد و تا پنجم همین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دومین مرحله نیز از پنجم تا ۹ اردیبهشت ماه با حضور ۲۰۰ مربی و داور آقا برگزار خواهد شد.
هاشمی اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره انتقال مهارت کار با دانش آموزان، تربیت آگاه، تقویت و توسعه کار تشکیلاتی مدرسان مربیان و داوران، ارتقای دانش و به روز رسانی اطلاعات است.

وی، موضوع آموزشی این اردوها را مهارت های داوری، تجربه آموزش، کارگاه های کار با دانش آموزان، فن بیان، ارزیابی و علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، پانسمان بانداژ و آتل بندی، اطفای حریق، حمل مصدوم و پناهگیری را از مباحث اصلی این دوره برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت : در پایان این دوره برای شرکت کنندگان گواهینامه حضور در دوره صادر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت درمدارس چهارمحال وبختیاری
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • ۴۸ درصد دانش آموزان تهرانی اضافه وزن دارند | برپایی جشن بزرگ سلامت شهر در بوستان لاله
  • دانش‌آموزان سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد