Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@20:21:15 GMT

بیمارستان تکاب به زودی افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۷۴۴۰

بیمارستان تکاب به زودی افتتاح می‌شود

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: بیمارستان تکاب با پیشرفت ۹۸ درصد در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، بیمارستان۹۰ تختی تکاب در  آذربایجان غربی با ٨ هزار و ٧١٣ مترمربع زیربنا دارای بخش‌های اورژانس، بستری داخلی، بستری زنان، بستری کودکان، بستری داخلی و بخش مراقبت‌های ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه، ۲۷ شهریور در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهوری از تجهیز و بهره‌برداری از شش بیمارستان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و اظهار کرد: این بیمارستان‌ها در شهرستان‌های تربیت حیدریه، جهرم، گچساران، مهدی شهر سمنان، تکاب و خمین به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: چهار بیمارستان در شهرستان‌های لنگرود، سراوان، زرند و تویسرکان با تجهیزات و مشخصات روز تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است.

یادآوری می‌شود در ارائه گزارش وزیر راه و شهرسازی در اشتباه لفظی و سهوی به بیمارستان تکاب در کردستان اشاره شده بود که بدین وسیله اصلاح می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی تکاب آذربایجان غربی بیمارستان تکاب بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم