Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آهون‌منش رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه پهنای باند مناسب برای فعالیت آموزشی نیمسال جدید تحصیلی پیش‌بینی نشده است، گفت: در حال حاضر فعالیت‌های آموزشی دانش‌آموزان و دانشجویان در نیمسال تحصیلی جدید به خاطر نبود  اینترنت دچار مشکل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که اکنون پهنای باند مناسب برای فعالیت‌های آموزشی دانش‌آموزان و دانشجویان در نیمسال تحصیلی جدید پیش‌بینی نشده است که این امر روند آموزش را با خلا روبرو کرده است.

* کمبود پهنای باند برای  ۵ میلیون دانش‌آموز و ۳ میلیون دانشجو

وی افزود: مؤسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی اکنون در روند آموزش و بستر مجازی دچار مشکل هستند چرا که ۵ میلیون دانش‌آموز و ۳ میلیون دانشجو به طور همزمان در کنار استفاده اساتید دانشگاهی از اینترنت با کمبود پهنای باند مواجه هستند. به طوری که روند آموزشی آنها مختل شده است.

* از نظر ارتباطات مجازی در آموزش دانشجویان دچار مشکل هستیم

آهون‌منش تصریح کرد: قرار بود دولت برای نیمه اول سال تحصیلی جدید تسهیلات مناسبی را برای آموزش در بستر فضای مجازی ارائه کند که متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده و از نظر ارتباطات و آموزش دانشجویان دچار مشکل هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان اینترنت پهنای باند میلیون دانش پهنای باند دچار مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نقل از مفدا با بیان این خبر افزود: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور
  • هموفیلی ها دارو ندارند؛ خطر معلولیت با درمانی غیر علمی‌
  • تقویت و جلوگیری از ضعیف‌شدن چشم کودکان
  • راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه سال تحصیلی آینده اعلام شد
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد
  • نامناسب بودن معابر، مشکل آزار دهنده معلولان کردستانی