Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالامیر خطیب زاده در گفتگو با خبرنگار مهر به برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات شطرنج دانش آموزی قهرمانی دختران کشور به صورت آنلاین اشاره کرد و گفت: در این مسابقات زهرا پروین از استان خوزستان در رده سنی «زیر ۱۵ سال» پس از آنیتا پرویزی و سحر معصومی از استان‌های فارس و گیلان عنوان سوم را به خود اختصاص داد و به عضویت تیم ملی برای مسابقات آنلاین قهرمانی جهان درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مسابقات ۵۸ شطرنج‌باز از ۱۸ استان خوزستان به مدت سه روز به رقابت پرداختند، افزود: غزل گوهرچین از استان خوزستان در رده سنی «۱۷ سال» با نظر کمیته فنی مسابقات جواز حضور در قهرمانی جهان را به دست آورد.

رئیس هیئت شطرنج خوزستان در ادامه گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات شطرنج دانش آموزی قهرمانی پسران کشور نیز به صورت آنلاین از امروز به مدت سه روز برگزار می‌شود که علیرضا بساق زاده، عبدالقادر بیت مشعل، حامد قاضی و محمدصادق عطاران از استان خوزستان مقابل حریفان خود صف آرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات شطرنج دانش آموزی قهرمانی جهان از پانزدهم مهرماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

کد خبر 5029836

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات شطرنج دانش آموزان ورزش خوزستان ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز چهل سالگی دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مجلس شورای اسلامی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.
این میزان خرید که توسط ۱۰۳ مرکز انجام شده است رشد بیش از یک برابری نسبت به مشابه پارسال را نشان می‌دهد.
در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زاراعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.
استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران