Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@11:48:13 GMT

اجرای ۵۲ برنامه هفته دفاع مقدس درایوان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۷۵۶۳

اجرای ۵۲ برنامه هفته دفاع مقدس درایوان

سرهنگ محمود احمدآقایی فرمانده سپاه ناحیه ایوان از اجرای ۵۲ برنامه درهفته دفاع مقدس دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، سرهنگ پاسدار "محمود احمدآقایی"، فرمانده سپاه ناحیه ایوان  در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان گفت :  در راستای گرامیداشت سالروز هفته دفاع مقدس هر روز از این هفته با عنوانی خاص نامگذاری گردیده است ، سپاه ناحیه ایوان که ماموریتهای فرهنگی را در سطح شهرستان بر عهده دارد بیش از 52.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه فرهنگی با عناوین مختلف در سطح اقشار مختلف بسیج و حوزه های مقاومت در طول این هفته اجرا خواهد کرد.

وی اظهار کرد: جانفشانی ها و ایثارگری های دیروز شهدا ، عزت و اقتدار ملی و بین المللی امروز رابرایمان به ارمغان آورده است و همگی باید به شکرانه این اقتدار در این برهه خاص از زمان با حضور خود در عرصه های مختلف و مناسبتهای ملی مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان بکوبیم.

 احمد آقایی با تاکید برای نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در این باره افزود :  باید در کشور بتوانیم الگوی مناسبی به جوانان معرفی کنیم چراکه جنگ امروز ما با دنیای استکبار، در جبهه دیگری به عنوان جبهه فرهنگی و اقتصادی ادامه دارد و شایسته است رسانه های داخلی ارزش های ناب دفاع مقدس را در مقابل تبلیغات مسموم رسانه های خارجی بیش از پیش پررنگ جلوه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان تصریح کرد : از شاخصترین این برنامه ها می توان به ، یادواره شهداء، نواختن زنگ مقاومت ، سرکشی از خانواده معظم شهدا وایثارگران ، برگزاری نشستهای فرهنگی بصیرتی ،غبار روبی مزار شهدا ، وبازدید ازطرح های محرومیت زدایی اشاره کرد.

احمدآقایی با اشاره به اینکه امسال باتوجه به شرایط موجود و درگیری جامعه با ویروس کرونا بسیاری از برنامه های هفته دفاع مقدس بصورت مجازی برگزار می شود از عموم بسیجیان و شهروندان خواست تا در این برنامه ها حضور بهم رسانند.

 

 

انتهای پیام/الف

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه ناحیه ایوان هفته دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ یوسفی گفت: برگزاری کارگروه مدیریت پسماند، افتتاح چند طرح زیست محیطی، تبلیغات محیطی، حضور در منابر نماز جمعه، سخنرانی در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی، پاکسازی جاده‌ها و بازدید علمی دانش آموزان از موزه حیات وحش، قسمتی از این برنامه‌هاست.
او افزود: ۶۸ خانه محیط زیست در استان مرکزی وجود دارد که در طول هفته زمین پاک برنامه‌های ویژه‌ای در راستای مباحث زیست محیطی در این خانه‌ها برگزار می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: جشنواره ملی «نامه‌ای از طبیعت» به صورت مشترک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در حال برگزاری است.
یوسفی افزود: ۲۰ درصد پسماند‌های خانگی کشور و استان مرکزی پلاستیک‌ها هستند که این آمار بالاست.
او با اشاره به اینکه دستورالعمل نحوه استفاده از پلاستیک ابلاغ شده گفت: امید است این دستورالعمل هرچه زودتر اجرایی شود و «نه به مصرف کیسه‌های پلاستیک» مورد توجه جدی باشد.
یوسفی عنوان کرد: ۹۰۰ تُن پسماند شهری و خانگی روزانه در استان مرکزی تولید می‌شود که ۷۰ درصد آنها قابل بازیافت در منازل هستند.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان
  • دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود