Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:29:23 GMT

چهل سال گذشت 

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۷۶۶۰

چهل سال گذشت 

چهل سال قبل در چنین روزی- ۳۱ شهریور ۱۳۵۹- آنها با تمام قدرت و با تمام قوا با نام قادسیه دوم و با شعار جنگ بر علیه مجوس و عجم و نابودی دجال و دجالیون به ایران حمله کردند تا ایران و ایرانی را به دین و آیین خود مسلمان کنند.

چهل سال قبل وارد ایران شدند تا عزت و شرف ما را با زور گلوله‌ها و بمب‌ها وموشک‌ها زیر پوتین‌هایشان لگد مال و خرد و ذلیل کنند و کاری کنند که هویت ایران و ایرانی بمیرد و همیشه برده عرب و عربیت و جاهلیت پان‌عرب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهل سال قبل در چنین روزی آنها آمدند تا خوزستان را که نامش را عربستان گذاشته بودند از ایران جدا و مال خود کنند.

چهل سال قبل در چنین روزی آنها آمدند تا با نقشه‌هایی که منتشر کرده بودند استان‌های بوشهر و هرمزگان و جزایر خلیج فارس را مالک شوند و خلیج همیشه فارس را برای آینده خلیج عربی کنند.

چهل سال قبل در چنین روزی آنها آمدند تا کردستان را از ایران جدا کنند.

آنها با تمام قدرت و قوا آمدند تا ایران مقتدر و عزتمند را ایرانستان کنند.

آنها که بودند؟

آنها همان رهبران کشورهای عربی بودند که به‌دستور ابرقدرت‌های آن زمان یعنی ابرقدرت بلوک غرب به رهبری آمریکا و ابرقدرت بلوک شرق به رهبری شوروی در کنفرانس طائف در عربستان جمع شدند.

اما چه شد و در آنجا چه تصمیم گرفتند؟

آنها به سادگی و ابله‌گونه تصمیم‌ گرفتند ایران را نابود کنند؟

فکر می‌کردند کاغذی است در دستشان که به سادگی مچاله و پاره و ریزریز می‌شود؟

اعضای اصلی و هم‌پیمانانی که مصمم شدند ایران را نابود کنند عراق، عربستان، کویت و اردن بودند و سوریه و لیبی که در این‌جمع بودند نه تنها شرکت نکردند بلکه مخالف این توطئه بودند.   

آنها تصمیم گرفتند که عراق صدام، رهبری جنگ را بر عهده بگیرد و مستقیما با ایران بجنگد و کویت و عربستان آل سعود با پرداخت مبلغ ۱۱۰ میلیارد دلار، جنگ بر علیه ایران را پشتیبانی مالی کند و اردن با در اختیار گذاشتن بندر عقبه که هم مرز اسراییل است، پشتیبانی بندری کند و فلسطین یاسر عرفات و سودان نومیری و مصر انورسادات پشتیبانی معنوی و تامین کننده نیروی انسانی پشتیبان در کنار نیروهای عراق قرار دهند و کشورهای بلوک شرق به رهبری شوروی و کشورهای بلوک غرب به رهبری آمریکا نیز پشتیبانی لجستیکی و سلاح و تجاری و سیاسی کنند.

آنها خیلی حساب شده و با تمام قدرت آمدند تا ایران ما را نابود کنند و ایران ما، ایرانستان قومیت ها و اسلامیت ایران هم‌مدل آنها شود و چیزی به نام انقلاب نیز بر روی کره زمین وجود نداشته باشد.

اما چه شد؟

ملت بزرگ ایران ایستاد و نترسید و فرار نکرد.

آنقدر با حضور مستقیم و غیر مستقیم حدود ۸۰ درصد ملت بزرگ ایران و حضور بیش از ۶ میلیون رزمنده و هدیه بیش از ۲۳۰ هزار شهید و بیش از ۵۵۰ هزار جانباز و بیش از  ۴۳ هزار اسیر(آزاده) مردانه ایستاد و آنقدر مقاومت کرد و آنقدر جنگید تا با پیروزی هایش جهان و بخصوص بلوک شرق و بلوک غرب به این نتیجه رسیدند که این جنگ تمام عیار نظامی بر علیه ایران بی فایده است.

و به گواه تاریخ، ملت بزرگ ایران نترسید و شجاعانه سربلند دفاع کرد و ایستاد تا پس از ۱۱۹ ماه مقاومت و دفاع در مقابل تحمیل جنگ و فشار مستقیم جواب گرفتند و آنها که قصد نابودی ما را داشتند، شکست خورده و به جان هم افتادند.

اما امروز و پس از گذشت چهل سال از آن توطئه بزرگ چه خبر است؟

ایرانی که باید نابود می‌شد به عون‌الله و قدرت ملت بزرگ خود قدرتمند و قدرت اول نظامی منطقه شد. وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِینَ.

آن ابر قدرت شرق به رهبری شوروی که پشتیبان اصلی صدام بود متلاشی شد و دیگر وجود خارجی ندارد.

آن ابر قدرت غرب که حرفش تمام نشده باید اجرایی می‌شد امروز آن ابر قدرت آن زمان نیست.   

اما آن حکومت صدام که قصد حضور یک هفته بعد از جنگ در تهران را داشت، ساقط شد و شخص صدام و یاران او اعدام شدند.  

حکومت‌های کویت و عربستان  و امارات و قطر و بحرین و اردن و مصر از ترس ایران به ابر قدرت پوشالی غرب پناهنده شدند و امروز به عنوان بخشی از مستعمرات و گروه بندگان مطیع و گاوهای شیرده آمریکا و انگلیس و فرانسه شدند.

سرلشکر خلبان آزاده و جانباز

برچسب‌ها بوشهر فرانسه دفاع مقدس مقاومت ایالات متحده آمریکا لیبی عراق بحرین قطر سوریه اسرائیل کویت مصر خوزستان چهلمین سالگرد دفاع مقدس صدام حسین انگلستان پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر فرانسه دفاع مقدس مقاومت ایالات متحده آمریکا لیبی عراق بحرین قطر سوریه اسرائیل کویت مصر خوزستان چهلمین سالگرد دفاع مقدس صدام حسین انگلستان بوشهر فرانسه دفاع مقدس مقاومت ایالات متحده آمریکا لیبی عراق بحرین قطر سوریه اسرائیل کویت مصر خوزستان چهلمین سالگرد دفاع مقدس صدام حسین انگلستان اخبار کنکور ابر قدرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه بهروز رهبری‌فرد با دیدن عکس انصاریان و میناوند (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گریه خداداد عزیزی در برنامه زنده تلویزیونی (فیلم) گریه مربی سوریه پیش از بازی با ایران (فیلم) گریه‌ و ناله دردناک نیمار موقع فیزیوتراپی (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید داخلی کشور را به یک قدرت اقتصادی تبدیل می‌کند
  • آقا گفتند من تمام جامعه ایران را انقلابی می‌دانم نه عده خاصی را
  • خودرو‌های جدید تولید ایران
  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود
  • گریه بهروز رهبری‌فرد با دیدن عکس انصاریان و میناوند (فیلم)
  • قدرت وحشتناک یک فیل خشمگین را ببینید
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • قدرت فوق‌العاده شیر نر / یک تنه به گله می‌زند (فیلم)
  • «الاعمال بالنیات» برایم معنا شد/ قدرت رسانه «شعر» را دست کم نگیریم