Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:04:15 GMT

آب برخی از محلات شهر کرمانشاه قطع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۷۷۲۰

آب برخی از محلات شهر کرمانشاه قطع می‌شود

به گزارش ایرنا؛ در این اطلاعیه آمده است: باتوجه به اینکه مدیریت آبفا شهر کرمانشاه در محدوده امور آبفا منطقه یک، قصد تعمیر خط انتقال مخزن آب فردوسی به سمت هلشی را در دستور کار دارد، مشترکان محله‌های سراب قنبر، کسری، فردوسی، بلوار شهید اشرفی اصفهانی، خیام، سعدی، منزه، ده مجنون، مصوری، بهار، شریعتی، بازرگانی و قسمتی از جعفرآباد و تپه فتحعلی خان از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ امروز با قطعی آب مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت آبفا شهر کرمانشاه در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی و پوزش از مشترکان بابت صعه صدر و همراهی با پرسنل این مدیریت قدردانی کرد.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد ۲۲۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

برچسب‌ها آب و فاضلاب کرمانشاه آب آشامیدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب کرمانشاه آب آشامیدنی آب و فاضلاب کرمانشاه آب آشامیدنی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ضمن اشاره به غنیمت شمردن فرصت خدمت به مردم گفت: شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، محمدمهدی فردوسی بعد از ظهر امروز در آیین معارفه شهردار جدید بادرود در مجتمع فرهنگ و هنر بادرود با تقدیر از زحمات تمامی شهرداران شهرهای استان اصفهان، خطاب به شهردار جدید بادرود اظهار داشت: در مدت 15 ماه باقی‌مانده از عمر شورا باید تمام هم و غم شما خدمات‌رسانی شایسته به مردم باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری‌ها باید اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی را در این مدت کوتاه باقی مانده لحاظ کنند، افزود: تکمیل پروژه‌های شاخص نیمه‌تمام و اجرای طرح‌هایی که مورد مطالبه مردم است، در چرخه خدمت‌رسانی ضرورت دارد و این طرح‌ها در اولویت‌های بودجه قرار گرفته است و مدیران شهری باید تمرکز خود را در این حوزه‌ها قرار دهند.

فردوسی در این مراسم شهر بادرود را به لحاظ مذهبی زیارتی و وجود آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) و حضور زائران و مجاوران و گردشگران مذهبی حائز اهمیت دانست و گفت: مدیران شهری باید بدون مسامحه خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شهرستان نطنز و وجود مراکز حساس در این منطقه تاکید کرد: شهرستان نطنز با وجود سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن در دنیا شناخته شده است و می‌طلبد که همه با تلاش و همت وافر برای رفع دغدغه‌های مردم کار کنند.

شهرداری کاشان 1200 میلیارد تومان پروژه فعال دارد

به گزارش تسنیم؛ آیین معارفه شهردار جدید بادرود با حضور محمدمهدی فردوسی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، امام جمعه بادرود، فرماندار نطنز و سایر مسئولان شهرستان نطنز و بادرود در مجتمع فرهنگ این شهر برگزار شد و در این مراسم از زحمات علی رجبی شهردار پیشین تقدیر و رضا غلامرضایی به عنوان شهردار جدید بادرود معرفی شد.

انتهای پیام/804

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته
  • نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود
  • مرمت همه تأسیسات آبرسانی آسیب دیده در فارس بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • ترمیم و بازسازی همه تأسیسات آبرسانی آسیب دیده بر اثر بارندگی‌های اخیر