Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:32:54 GMT

قطع آب در محدوده منطقه یک شهر کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۷۷۲۳

قطع آب در محدوده منطقه یک شهر کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای به شرح زیر از قطع آب در محدوده منطقه یک آب و فاضلاب شهر کرمانشاه خبر داد:

به اطلاع مشترکین محترم آبفا شهرستان کرمانشاه می‌رساند، با توجه به اینکه مدیریت آبفا شهر کرمانشاه در محدوده امور آبفا منطقه یک قصد تعمیر خط انتقال مخزن آب فردوسی به سمت هلشی را در دستور کار دارد، سه شنبه مشترکین محترم محله‌های سراب قنبر، کسری، فردوسی، بلوار شهید اشرفی اصفهانی، خیام، سعدی، منزه، ده مجنون، مصوری، بهار، شریعتی، بازرگانی و قسمتی از جعفرآباد و تپه فتحعلی خان از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ با قطعی آب مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت آبفا شهر کرمانشاه ضمن عذرخواهی و پوزش از مشترکین محترم بابت سعه صدر و همراهی با پرسنل این مدیریت کمال تشکر و قدردانی را دارد.

کد خبر 5029814

منبع: مهر

کلیدواژه: آبفای استان کرمانشاه کرمانشاه قطع آب ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز چهل سالگی دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که به ریاست رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و با حضور کلیه اعضاء تشکیل شد، برنامه‌ها و طرح‌های مربوط به شناسایی و وصول منابع مالی و همچنین روش‌های کاهش هزینه‌های غیر ضرور و مدیریت هزینه‌ها ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه بر ضرورت تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها جهت ارائه خدمات مطلوب و پایدار به مردم  استان و افزایش رضایتمندی آنان تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پارکینگ‌های شهر کرمانشاه
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان