Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسینی روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این برنامه نرم افزاری که بر روی تلفن های همراه از طریق برنامه بازار نصب می شود تمامی مراکز درمانی و داروخانه های طرف قرارداد را در اختیار شهروندان قرار می دهد و همچنین این برنامه الکترونیکی مشاور خوبی برای شهروندان در سطح استان خواهد بود.

به گفته وی، در این برنامه تمامی مراکز بیمه سلامت در استان تهران به همراه شماره تلفن و آدرس نمایش داده خواهدشد و از طریق این نرم افزار تحویل نسخه و سایر خدمات اداری صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران ادامه داد: تا یک ماه آینده این اپلیکیشن بصورت رایگان در اختیار شهروندان در سطح استان قرار م‌ گیرد و میزان مراجعین بیماران در مراکز درمانی و همچنین مراکز بیمه سلامت کاهش خواهد یافت.

به گفته وی، با راه اندازی این نرم افزار موبایلی، دفترچه های کاغذی حذف خواهد شد و نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی در استان تهران الکترونیک خواهد شد.

به گفته مدیرکل بیمه سلامت، ۲ هزار و ۷۰۰ داروخانه در سطح استان تهران وجود دارد که بیمه سلامت با ۲ هزار و ۴۰۰ داروخانه قرار داد دارد و به عبارتی می توان گفت برای سهولت بیماران تحت پوشش بیمه سلامت با بیش از ۸۰ درصد داروخانه های استان قرارداد دارد و به نوعی این داروخانه‌های طرف قرارداد تامین کننده نیازهای دارویی بیماران است.

حسینی خاطرنشان کرد: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار شهروندان تهرانی و همچنین یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم استان‌های حاشیه‌ای تحت پوشش بیمه سلامت استان تهران هستند.

برچسب‌ها بیمه سلامت شهر تهران سازمان بیمه سلامت ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت شهر تهران سازمان بیمه سلامت ایران بیمه سلامت شهر تهران سازمان بیمه سلامت ایران اخبار کنکور استان تهران بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون گفت: داروخانه‌های این شهرستان بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد و این قشر قادر به بهره‌گیری از این خدمات نیستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسین صائبی عصر امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست مشترک با مسئولان شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون در محل آن اداره به دغدغه‌های بهداشت و درمان معلمان و دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: ماهانه مبلغی بابت بیمه تکمیلی از حقوق معلمان کسر می‌شود تا خدمات ویژه به آنان ارائه شود اما داروخانه‌های تیران و کرون این خدمت را پوشش نمی‌دهند.

وی افزود: بیش از هزار ۲۰۰ معلم در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که هزینه بیمه تکمیلی را پرداخت کرده اما به دلیل عدم پوشش خدمت در داروخانه‌ها و برخی از مراکز درمانی، قادر به بهره‌گیری از خدمات ویژه نخواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون ادامه داد: معلمان برای برای بهره‌گیری از این خدمات باید به شهرستان مجاور یا مرکز استان مراجعه کنند و یا فاکتور هزینه‌ها را به بیمه مرکزی ارائه بدهند که این کارها مشقت به همراه دارد.

صائبی با اشاره به اینکه پوشش بیمه‌ای در مراکز درمانی این شهرستان شرایط را برای خدمت گیری بیشتر تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: مدیریت شبکه بهداشت و درمان این شرایط را تسهیل کند تا پوشش بیمه و حمایت‌ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار دانش‌آموز در بیش از ۱۲۰ مدرسه تیران و کرون مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: سلامت روح و جسم آنان حائز اهمیت بوده و پایش سلامت دوره‌ای و همچنین ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی و معاینات به تداوم سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها کمک می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون اضافه کرد: هر یک از این دانش آموزان سفیر سلامت در خانواده‌ها هستند که اگر به آموزش آنان توجه شود آنگاه مفاهیم به اعضای زیادی از جامعه می‌رسد.

دغدغه جدی درمانی در تیران و کرون

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون در این جلسه به دغدغه‌های درمانی مردم و مسئولان این شهرستان اظهار کرد: کمبود امکانات و خدمات تخصصی از مطالبات این منطقه است که با همکاری خیرین و دولت قابل رفع است.

عباس قاری با بیان اینکه احداث بیمارستان امام رضا (ع) در دستور کار قرار گرفته، افزود: بتن‌ریزی سقف آن انجام شده و مراحل بعدی ساختمان سازی آن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تا بهره برداری کامل این پروژه تجهیز و تأمین نیروی متخصص بیمارستان بهنیا باید انجام شود تا اختلالی در خدمت رسانی نداشته باشیم.

کد خبر 747337

دیگر خبرها

  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج