Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام آتش زر با اشاره به برکات و نتایج دفاع هشت ساله از انقلاب اسلامی گفت: روحیه جهادی، تکیه بر داخل و نیات الهی دوران دفاع مقدس الگوی مسؤولان امروز باشد.

حجت الاسلام «سید محمد آتش زر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، ضمن عرض تبریک و گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس به تعبیر امام راحل یک نعمت بزرگ برای ما بود چراکه در ابتدای جنگ خیلی ها نگرانی داشتند ولی مضمون کلام امام این بود که در کوران این گونه حوادث است که انسان ها آبدیده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای استان قم با اشاره به نتیجه و ثمر دفاع هشت ساله ایران اسلامی از انقلاب و خاک کشور خاطرنشان کرد: دشمن ابرقدرتی که هیچ کس را بالاتر از خود نمی دید امروز به برکت همان دفاع مقدس به جایی رسیده که قدرت کج نگاه کردن به جمهوری اسلامی را ندارد به علاوه این که سردار سلیمانی ها و شهدای مدافع حرم نیز از برکات این دفاع مقدس بود.

 

وی بیان داشت: امروز ما از نظر نظامی به جایی رسیده ایم که وقتی ایران در جواب شهادت سردار سلیمانی پادگان آمریکایی ها را در عراق هدف قرار داد و آمریکا به دنبال انتقام از ایران افتاد، خود آمریکایی ها به ترامپ گفته بودند اگر ما دوباره به ایران حمله کنیم دیگر نخواهیم توانست از پس آنها برآییم.

 

حجت الاسلام آتش زر یادآور شد: نتیجه آن دفاع هشت ساله نمود ویژه ایثار و شهادت بود؛ جوان هایی که جان خود را کف دست گذاشته و در خط مقدم جبهه های حق علیه باطل شرکت کردند، عده ای شهید شدند، عده ای مجروح و عده ای هم با کوله باری از خاطرات و تجربیات به خانه برگشتند و حسرت رفقای خود را می خورند که از آنها جامانده اند.

 

وی با اشاره به حضور نزدیک به سه ساله خود در کنار رزمندگان دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بنده در آن جا از نزدیک می دیدم که رزمندگان و مجاهدان در اوج سختی و کمبود امکانات در حال دفاع از ارزش های اسلامی بودند و تنها تکیه و پشتوانه شان نیز کمک و امداد الهی بود.

 

عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: نتیجه آن مجاهدت ها این شد که حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان را به دشمن ندادیم و توانستیم از عزت و شرافت خودمان دفاع کنیم، بنابراین اگر امروز هم نگاه ما به دست قدرت الهی و تکیه مان بر توان داخلی باشد قطعا پیروز هستیم.

 

وی با تأکید بر این که در دوران دفاع مقدس هیچ کس انتظار کمک از کشورهای دیگر نداشت، گفت: امروز مسؤولان به ویژه دولتی ها باید دست امید خود را از بیگانگان قطع کنند، چرا وقتی جوانان ما در صنایع پیشرفته و پیچیده ماهواره ای و موشکی و هسته ای به اوج افتخارات رسیده اند، هنوز در صنعت خودرو سازی که کار سختی هم نیست، مشکل داریم؟

 

حجت الاسلام آتش زر در پایان خاطرنشان ساخت: مشکل اصلی امروز ما در حوزه مسائل اقتصادی است که اگر بخواهیم حل شود باید با همان روحیه های جهادی رزمندگان دفاع مقدس به میدان بیاییم و امیدمان تنها و تنها به خدای متعال و قدرت داخلی خودمان باشد قطعا پیروز خواهیم بود و به عقیده من تغییر این اندیشه و تفکر برای دولتی ها از نان شب هم واجب تر است.

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دفاع مقدس حجت الاسلام دفاع مقدس آتش زر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز جمعه و با حضور جمعی از مسؤولان، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، پیکر پاک جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

شهید کلیوند عباسی، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در تاریخ که در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد

استان خوزستان در دوران دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است.

کد خبر 6082507

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد