Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-25@13:32:15 GMT

افتتاح بزرگترین آزمایشگاه نفتی در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۷۸۳۱

افتتاح بزرگترین آزمایشگاه نفتی در هرمزگان

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: همسو با سیاست های وزارت نفت، در هفته های گذشته بزرگترین آزمایشگاه نفتی کشور در استان هرمزگان افتتاح شد.

احمد مرادی روز دوشنبه در مراسم امضای ۱۳ قرارداد افزایش ضریب بازیافت میادین نفت و گاز با دانشگاه ها، افزود: کارهای پژوهشی لازمه پیشرفت و توسعه است و اکنون دنیا و جوامع بین المللی ما را مورد تحسین قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ایران در تولید علم پیشگام بوده و نگاه در وزارت نفت نیز کارشناسی است و این کار در اکثر استان های کشور با تقاضای دانشگاه های مادر انجام شده است.

 

مرادی تاکید کرد: بزرگترین آزمایشگاه نفتی در هرمزگان افتتاح شد و مسوولیت های اجتماعی نگاه قابل قبولی در نفت وجود دارد.

 

وی گفت: ضروری است به مسایل علمی ارزش و نمره داد و به عنوان موضوع مهم و جدی نگاه کنیم و حفظ این جایگاه مهم اتفاق بزرگی است.

 

به گزارش «انرژی امروز» از ایرانا، نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه باید از این ظرفیت علمی در کشور استفاده شود، افزود:‌ کمیسیون انرژی مجلس برای همراهی در این زمینه آماده است.

برچسب هاهرمزگان (استان هرمزگان)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: هرمزگان استان هرمزگان آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

 شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»