Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس معزز روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از ۲ هزار پیامک به سامانه هوشمند پیامکی بیمه اجتماعی (سبا) توسط بیمه شدگان این استان ارسال و خدمات لازم به این تعداد درخواست ارائه شده است.

وی ادامه داد: این سامانه به صورت تعاملی با مخاطبان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ارتباط برقرار می‌کند و براساس متن درخواستی که مخاطب در پیامک خود به صندوق شماره ۳۰۰۰۲۷ ارسال می‌کند، پاسخ مناسب را تهیه و با پیامک به وی بازمی‌گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دریافت کدها و اطلاعات کارگزاری‌های این سازمان، دریافت نحوه کارکرد سامانه، دریافت شناسه پرداخت و همچنین پرداخت اقساطی حق بیمه از جمله خدماتی است که توسط این سامانه ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: جزئیات استفاده از این سامانه با ارسال پیامک خالی به شماره ۳۰۰۰۲۷ قابل مشاهده است.

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال ۱۳۸۴ با مصوبه هیات دولت و به منظور حمایت از روستائیان و عشایر و کشاورزان در ایران تاسیس شد تا این اقشار نیز زیرپوشش حمایت‌های اجتماعی قرار گیرند.

این صندوق یکی از صندوق‌های چهارگانه و زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و رویکرد آن ارائه خدمات بیمه اجتماعی بلندمدت به کشاورزان، روستاییان و عشایر در بخش‌های مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت است.

اطلاعات مربوط به صندوق بیمه اجتماعی روستاییان از طریق دهیاری‌ها، بهورزان خانه‌های بهداشت، ستادهای راهبردی شهرستانی شامل فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، ادارات جهادکشاورزی، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش تامین می‌شود.

علاوه‌بر روستاییان و عشایر کارکنان شرکت‌های فنی مهندسی و شبه کشاورزی مستقر در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و کارکنان شرکت‌های نظام دامپزشکی نیز می‌توانند تحت پوشش این صندوق قرار گیرند.

تمامی روستاییان و عشایر و کشاورزان غیرساکن که بالای ۱۸ سال سن دارند، می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌ها خودشان را تحت پوشش این صندوق قرار دهند تا بتوانند در زمان تهدید معیشت خانواده با عزت و کرامت از مزیت‌هایی که صندوق فراهم کرده است، استفاده کنند.

برچسب‌ها صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان غربی ارومیه صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان غربی ارومیه اخبار کنکور صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزگاه‌ها باعث تقویت اقتصاد عشایر می‌شوند

شایان نادری رئیس سازمان امور عشایر ایران اظهار کرد: امسال ۱۲۰۰ نوروزگاه عشایری با اولویت کمپین ۶۰ - ۳۰ در شهرهای مختلف کشور راه‌اندازی شده است.

او با اشاره به اینکه براساس گزارش‌های پلیس و راهداری، ۶۰ درصد تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می‌افتد، افزود: با برپایی این سیاه چادرها در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها، محلی برای استراحت مسافران و راننده‌ها و کاهش تصادفات بین شهری در ایام نوروز فراهم شده است.

نادری ادامه داد: همچنین تعاونی‌های عشایری در این نوروزگاه‌ها محصولات عشایر را به نمایش گذاشته‌اند و مسافران با ظرفیت‌های فرهنگی و تولیدی جامعه عشایری آشنا می‌شوند و عشایر نیز با فروش محصولات خود از نظر اقتصادی تقویت می‌شوند.

او با بیان اینکه استقبال خوبی از این نوروزگاه‌ها صورت گرفته، افزود: این نوروزگاه‌ها تا پایان تعطیلات نوروز میزبان مردم و مسافران و گردشگران هستند.

منبع : میراث آریا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۴ نوروزگاه عشایری در ایلام
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • نوروزگاه‌ها باعث تقویت اقتصاد عشایر می‌شوند
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • نوروزگاه‌های عشایری ۱۴۰۳ در آذربایجان شرقی