Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرجی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس، ۱۳ پروژه محرومیت زدایی در استان همدان افتتاح خواهد شد، گفت: ساخت خانه عالم در روستای قلعه نو تویسرکان و بازسازی و مرمت مسجد روستای سایان رزن در دستور کار است.

«مهدی فرجی»، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: یکی از برنامه‌های سپاه انصار الحسین(ع) همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس، افتتاح 13 پروژه محرومیت زدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در این پروژه‌ها ساخت یک خانه عالم در روستای قلعه نو شهرستان تویسرکان و بازسازی ومرمت مسجد روستای سایان رزن در دستور کار است.

وی اشاره‌ای به دیگر پروژه‌های این مجموعه داشت و اضافه کرد: تکمیل و تجهیز کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان شهر قهاوند و ساخت و نصب المان گلزار شهدای روستای ولی محمد، قورجینه و کسلان قیه شهرستان کبودرآهنگ از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

فرجی از انتقال آب شرب به روستای برفیان تویسرکان و مرمت و احیا قنوات در روستای جین طراقیه کبودرآهنگ، مرمت و لایروبی قنات روستاهای چرمق کبودرآهنگ و قنات‌های روستای آب هندو همدان در این ایام خبر داد.

جانشین فرمانده سپاه استان ابراز کرد: احیای 4 کیلومتر قنات روستای در جزین، مرمت یکی از مدارس روستای قشلاق ملایر و مرمت 40 باب منزل مسکونی مددجویان بهزیستی استان همدان از دیگر اقدامات این مجموعه در هفته دفاع مقدس است.

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی جانشین فرمانده سپاه استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت‌زدایی یک میلیاردی خادمان رضوی در آران و بیدگل

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل از محرومیت‌زدایی ۱۵۰میلیون تومانی خادمان رضوی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

عباس آذرپاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل، اظهار داشت: خادمیاران و یاوران کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی شهرستان آران و بیدگل 50 برنامه آموزشی و تربیتی بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی را با هزینه 20 میلیون ریال برای 615 نفر از بانوان شهرستان این در ماه میهمانی خدا اجرا کردند.

وی افزود: برنامه‌های بصیرت افزایی و معرفت‌افزایی کانون بانوان و خانواده رضوی آران و بیدگل شامل برگزاری کارگاه تربیت فرزند و مشاوره برای مادران، کارگاه بازی با هدف رعایت اصول اعتقادی و آیین افطاری رضوی برای دختران ماه به همراه مادرانشان، برگزاری دو محفل قرائت خانگی قرآن و تفسیر آیات ویژه بانوان در دو نقطه از شهرستان آران و بیدگل و برنامه‌ریزی و حضور در محفل قرآنی پارک مهر بانو و محفل قرآنی بلوار امام با ایجاد حال و هوای امام رضایی و تفسیر آیات کاربردی و تربیتی توسط خادمیاران بود.

آذرباد ابراز داشت: 19 جلسه آموزشی - تربیتی در مکان امامزاده علی اکبر(ع)، پارک بانوان و محافل قرائت خانگی با موضوع سبک زندگی اسلامی، تفسیر کاربردی آیات قرآن، برگزاری 9 جلسه حلقه  معرفتی و تربیتی ویژه دختران ماه در مکان بیت‌الزهرا با موضوعات لذت‌های ماندگار، حال خوب، سفر ذهن و راه رسیدن به خدا همراه با پرچم گردانی و انجام بازی‌های تربیتی در چهارشنبه‌های امام رضایی ازز جمله برنامه‌ها است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل گفت: برگزاری 15 جلسه جهاد تبیین برای بانوان توسط خادمیار و مشاوره کانون بانوان و خانواده رضوی در محافل خانگی واقع بلوار امام از جمله برنامه‌های اجرایی معرفت‌افزایی کانون بانوان و خانواده در ماه مبارک رمضان است.

وی همچنین با اشاره به اجرای هفت برنامه محرومیت‌‌زدایی خادمیاران و یاوران کانون بانوان و خانواده رضوی آران و بیدگل در قالب مصادیق توزیع بسته‌های معیشتی، اجرای طرح حُسنا یا همان تامین جهیزیه با واریز نقدی به حساب آستان قدس، پرداخت وام خانگی، اهدای جهیزیه، توزیع غذای گرم، بسته‌های گوشت و نان خشک تصریح کرد: این مصادیق با هزینه 942 میلیون و 300 هزار ریال برای 80 نفر از احسان‌جویان انجام شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل یادآورشد: توزیع 49 بسته معیشتی با کمک خیرین شامل برنج، کنسرو، حبوبات، روغن و رب بین خانواده‌های پرجمعیت در سطح شهر و حومه با هزینه 312 میلیون و 300 هزار ریال انجام شد.

آذرباد ابراز داشت: سایر فعالیت‌های محرومیت‌زدایی شامل جمع‌آوری مبلغ 250 میلیون ریال از خیرین، یاوران و خادمیاران برای واریز به حساب آستان قدس در راستای اجرای طرح حسنا یا همان تامین جهیزیه و تامین یخچال، ماشین لباس‌شویی جارو برقی، اجاق گاز، فرش، پرداخت 130 میلیون ریال وام خانگی توسط خادمیار به یک بانوی سرپرست خانوار، اهدای بخشی از جهیزیه شامل یخچال، ماشین لباس شویی جارو برقی، اجاق گاز  و فرش به یک نوعروس با 170 میلیون ریال، تهیه و توزیع 28 غذای گرم بین خانواده نیازمند در سطح شهرستان آران و بیدگل، توزیع دو بسته گوشت برای پاکبان‌ها و 10 بسته نان خشک برای نیازمندان در کل به ارزش 30 میلیون ریال بود.

اجرای 80 میلیارد تومان پروژه محرومیت‌زدایی در کردستان

وی گفت: 57 فعالیت محرومیت‌زدایی و آموزشی تربیتی بصیرت‌افزایی خادمیاران کانون‌ بانوان و خانواده آران و بیدگل با هزینه 962 میلیون و 300 هزار ریال توسط 16خادمیار و 11 نفر یاور فعال با میانگین چهار ساعت خدمت در ماه ضیافت الهی اجرا شد.

انتهای پیام/803/.

دیگر خبرها

  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • محرومیت‌زدایی یک میلیاردی خادمان رضوی در آران و بیدگل
  • کلنگ احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس بر زمین زده شد
  • مسوولان برای توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان