Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: این استان از چهار هزارو ۲۱۱ کیلومتر راه روستایی برخوردار است که ۲/۷ درصد مجموع راه‌های روستایی کشور را شامل می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عبدالحسین علی اکبری، با بیان اینکه در حال حاضر طول راه‌های ارتباطی این استان بیش از پنج هزارو ۸۰۰ کیلومتر است، افزود: ۲۰۰ کیلومتر از راه های ارتباطی این استان آزادراه، قریب ۱۱۴ کیلومتر بزرگراه، راه های اصلی و فرعی بیش از یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر و مابقی نیز راه روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به وقوع تصادفات جاده ای زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در پنج ماهه امسال ۵۳ فقره تصادف فوتی در مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (۹۸) به میزان هشت درصد افزایش نشان می دهد.   

علی اکبری، افزود: بر اساس آمار پزشکی قانونی در طی مدت یاد شده تعداد متوفیان ناشی از حوادث رانندگی ۱۰۸ نفر بود که متاسفانه این تعداد کشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸ درصد رشد داشت.  

وی ادامه داد: سه ماه نخست امسال طبق آمار پزشکی قانونی حدود ۲۷ درصد افزایش فوتی ها را داشتم و چهار ماه سالجاری به ۱۷ درصد رسید که در مجموع طی مدت پنج ماه با کاهش ۸هشت درصدی متوفیان نسبت به پنج ماه پارسال مواجه شدیم.

علی اکبری با بیان اینکه آمار تصادفات منجر به فوت در شهریور ماه جاری نیز روند کاهشی دارد به آمار کشته های این استان که در پنج ماهه نخست امسال در مسیرهای مختلف ارتباطی اشاره کرد و افزود: بیشترین تصادفات منجر به فوت در مسیرهای ارتباطی شهرستان خدابنده اتفاق افتاده است که افزایش ۶۹ درصدی داشت و زنجان ۱/۴۷ درصد افزایش، ابهر ۱۷/۴ درصد افزایش، خرمدره ۴۲ درصد کاهش داشت و شهرستان طارم نیز فاقد افزایش متوفیان تصادف جاده ای بود. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه روستایی درصد افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی گفت: بیشترین میزان حمل بار در سال گذشته به مقصد استان‌های خوزستان، تهران و قزوین و کمترین آن مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان بوده است.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۸۴۳ تن کالای جابجا شده، پنج هزار و ۱۷۰ تن معادل ۴۳ درصد کالا‌ها از محموله‌های معدنی و ساختمانی بوده است.

رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: ۲ هزار و ۴۲۸ تن کالا معادل ۲۰ درصد شامل محموله‌های فلزی، ۹۹۰ هزار تن معادل هشت درصد شامل مواد شیمیایی و ۹۴۹ هزار تن به میزان هشت درصد شامل محصولات کشاورزی بوده است.

وی به موضوع کارت هوشمند رانندگان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که تمایل به فعالیت در عرصه حمل و نقل عمومی دارند باید در زمان درخواست کارت هوشمند، دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی را طی کنند.

محمدی افزود: هم اکنون دوره‌های آموزشی شاغلان بخش حمل‌ونقل عمومی از قبیل رانندگان و مهمان داران شامل دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت است که آموزش تخصصی ویژه شامل ایمنی لازم و نحوه برخورد و تکریم مسافر را در بر می‌گیرد.


دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • اهدای خون در فروردین‌ماه امسال ۱۱.۶ درصد افزایش یافته‌است
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان