Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران امروز به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، به همراه سفرای چهار کشور اروپایی مسیر پارک لاله تا پارک شهر را رکاب‌زنی کرد.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی امروز به مناسبت روز جهانی بدون خودرو و در یکی از «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» به همراه سفرای کشورهای آلمان، فرانسه، دانمارک و هلند ، مسیر  پارک لاله تا پارک شهر را رکاب زنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران و مهمانانش همچنین در ادامه از موزه صلح بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، پویش «سه‌شنبه‌های بدون خودرو»، کمپینی است با هدف استفاده کمتر از خودروهای تک‌سرنشین تا از این طریق شهروندان، دست‌کم در روزهای سه‌شنبه به‌جای استفاده از خودروی شخصی، از وسایل حمل و نقل عمومی و دوچرخه استفاده کنند. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سه شنبه های بدون خودرو پیروز حناچی بدون خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در چهل و چهارمین سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس ۲۵ دوچرخه سوار طبس مسیر ۱۵۵ کیلومتری طبس تا مسجد شکر را در دو روز رکاب زدند.

این گروه صبح امروز از میدان انقلاب طبس رکاب زنی خود را آغاز کردند تا صبح روز پنج اردیبهشت به جمع شرکت کنندگان در همایش استکبار ستیزی در صحرای طبس بپیوندند.

دیگر خبرها

  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟
  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • ۷۰ اثر موزه شوش مرمت شد
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟
  • راه رفتن وارونه!
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی