Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک بلژیکی نمایش درخشانی برابر وولورهمپتون داشت.

جیمی کرگر، کارشناس فوتبال انگلستان به تمجید از عملکرد بسیار خوب کوین دی بروین در جریان پیروزی 3-1 منچسترسیتی برابر وولورهمپتون پرداخت.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای اسپورتس، کرگر در تمجید از هافبک بلژیکی گفت:

کوین بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سال گذشته بهترین بازیکن فصل لیگ شد. گاهی اوقات شما فصلی فوق العاده دارید و جایزه می گیرید ولی اگر از من بپرسید، او حتی اگر جایزه ای نیز نبرد، باز هم بهترین بازیکن لیگ برتر است. من قبلا در خصوص ادن هازارد پیش از حضور در رئال مادرید می گفتم که چه جایزه بهترین بازیکن سال را بگیرد یا خیر، باز هم بهترین بازیکن لیگ بود. حال این عنوان برای کوین دی بروین است.

او ادامه داد:

کوین دی بروین در حال حاضر جزو بهترین های دنیاست. من او را در صدر بهترین بازیکنان گروه دوم، پایین تر از گروه اول که مسی و رونالدو در آن هستند، قرار می دهم. اگر بگویید یک بازیکن برای تیم خود انتخاب کنید، من کوین را برمی دارم. به تعداد پاس گل ها و گل های او نگاه کنید. داشتن دی بروین، آرزوی هر مربی ای است.

کرگر اضافه کرد:

در حال حاضر دی بروین در پست شماره 10 در سمت راست خط هافبک سه نفره بازی می کند. حتی در تیم ملی بلژیک او هافبک وسط است در واقع کوین آن قدر فوق العاده است که می تواند دوران حرفه ای طولانی مدتی داشته باشد و حتی در نقش های تدافعی تر در هافبک بازی کند. توانایی پاس دادن او آن قدر خوب است که در لیگ برتر تاکنون مشابه آن ندیده ایم. او می تواند در پست های دیگر هافبک نیز بازی کند و از این بابت مشکلی ندارد.

همچنین بخوانید:

وولورهمپتون 1-3 منچسترسیتی؛ پپ با توپِ پُر آمد

کوین دی بروین: شکستن رکورد آنری؟ ترجیح می دهم 5 پاس گل بدهم اما قهرمان لیگ برتر شوم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین بازیکن کوین دی بروین لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!