Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس، حوزه هنری استان 20ویژه برنامه هنری و ادبی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ شریف اسلامی با بیان جزئیات این خبر گفت: پاسداشت ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اصلی ترین رسالت های حوزه هنری است که این نهاد با زبان ماندگار هنر در پی تحقق این مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همانگونه مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس با حضور حداکثری خود از مرزهای ایمان و شرف ایران اسلامی در مقابل دشمنان دفاع کردند و حماسه ها آفریدند، هنرمندان متعهد استان نیز ادامه دهنده این راه و مسیر با خلق آثار هنری هستند.

اسلامی بیان کرد: بیش از 60درصد از تولیدات و برنامه های هنری سالانه این مرکز به تبیین فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اختصاص دارد و طی سال گذشته آثار هنری فاخری در این خصوص تولید شده است.

رئیس حوزه هنری استان در ادامه به برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس این مرکز اشاره کرد و گفت: با توجه شرایطی که شیوع ویروس کرونا در کشور ایجاد کرده، اغلب این برنامه ها با محوریت فضای مجازی تدوین شده اند.

اسلامی بیان داشت: تولید وانتشار10عنوان موشن گرافیک با مضمون معرفی شهدای استان، رونمایی ازسه تابلوی  پرتره سه شهید شاخص استان، تولید و انتشار موشن گرافیک عقیق مقاومت با موضوع شهید سردار سلیمانی از جمله این برنامه هاست.

وی بیان کرد: رونمایی از کتاب «از گدار تختی تا رمادیه» خاطرات عبدالصالح خاک نژاد از اسارتگاههای عراق از دیگر برنامه های این هفته است.

وی بیان داشت: تولید و انتشار موشن گرافیک عزاداری در اسارت با نگاهی به خاطرات آزادگان استان، رونمایی از قطعه موسیقی دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاههای مجازی عکس و پوستر دفاع مقدس از دیگر برنامه هاست.

اسلامی افزود: در این ایام مسابقه قصه گویی با موضوع دفاع مقدس و مدافعان سلامت نیز با مشارکت این نهاد و توسط کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان تصریح کرد: از مهمترین برنامه های این هفته اجرای نمایش«دستهایت کو مم حسن» از تولیدات فاخر نمایش این مرکز در جزیره کیش است که طی این هفته به روی صحنه می رود.

وی افزود: این نمایش برنده 9 جایزه برتر از جشنواره فتح خرمشهر و اثر برگزیده دفاع مقدس جشنواره تئاتر فجر است که توسط رضا کرمی زاده کارگردانی شده است.

اسلامی اظهار داشت: آغاز تولید دو عنوان نمایش با موضوع دفاع مقدس جهت شرکت در جشنواره تئاتر مقاومت، برگزاری شب شعر مجازی دفاع مقدس و تولید و پخش کلیپ های خاطره گویی رزمندگان استان در فضای مجازی از دیگر برنامه های تدوین شده است.

اسلامی همچنین اضافه کرد: پخش کلیپ ها و فیلم های تولیدی حوزه هنری با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی، ،گفتگوی اینستا گرامی با موضوع تئاتر دفاع مقدس، تولید و انتشار کلیپ سلفی شعر و عکس نوشته با مضمون شهدا ودفاع مقدس از دیگر فعالیت های این مرکز می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوزه هنری حوزه هنری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که در سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: در هفته سلامت که از اول اردیبهشت تا هفتم همین ماه ادامه دارد شعار محوری سلامت خانواده با مشارکت مردم در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: ما در هفته سلامت برنامه‌های متنوعی در نظر داریم که بخشی از آنها انجام پذیرفته و بخشی نیز در ادامه هفته سلامت انجام خواهد گرفت. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجموعه‌های مختلف شبکه بهداشت و درمان استان در این هفته برنامه‌های خوبی اجرا خواهند کرد که گزارش این اقدامات از طریق رسانه‌ها و نشریات به اطلاع مردم  استان خواهد رسید. 

وی تصریح کرد: بنا داریم در این هفته جشنواره رسانه‌ای سلامت نیز در استان برگزار کنیم و از ظرفیت رسانه‌ها برای تولید محتوای مناسب در این حوزه بهره ببریم این برنامه در پارک غدیر شهر بندرعباس و پس از برگزاری نشست‌های تخصصی بهداشت برگزار می‌شود. 

جاودان با اشاره به مهم ترین برنامه‌های حوزه سلامت استان اظهار داشت: ما در حوزه تخت‌های بیمارستانی کمبودهایی داشتیم اما با همکاری همه‌جانبه مدیران استانی ساخت هزار تخت بیمارستانی در دستور کار است و در این دولت به نتیجه خواهد رسید. 

وی ادامه داد: کار مهم دیگری که در حوزه سلامت و بهداشت و درمان استان در حال انجام است مسئله دانشکده های علوم پزشکی در شرق و غرب استان بود که امیدواریم در نتیجه این دانشکده‌ها مردم دسترسی مناسبی به خدمات درمانی داشته باشند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. 

انتهای پیام/864 

دیگر خبرها

  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس