Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@21:34:43 GMT

وضعیت آب و هوا در یکم مهرماه

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۸۲۹۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز سه شنبه و باشدت کمتر چهارشنبه در استان‌های گیلان و غرب مازندران و استان اردبیل، نیمه شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های گیلان، مازندران و قزوین، البرز و تهران بعضی ساعات رگبار باران، رعد وبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج شنبه و جمعه در برخی نقاط استان گیلان، برخی نقاط شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.از شنبه با ورود سامانه‌ای بارشی انتظار داریم شمال غرب، برخی مناطق غرب کشور و در اواخر وقت سواحل خزر را تحت تاثیر قرار دهد و باعث ریزش رگبار باران و رعد وبرق و وزش باد در این مناطق شود.

طی سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های سیستان وبلوچستان به ویژه منطقه زابل، خراسان جنوبی، شرق کرمان، شرق هرمزگان، وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان

عدیل سروی زرگر، رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در استان گیلان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه با بیان اینکه امسال قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده است، افزود: توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. 

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور تصریح کرد: امسال به دلیل سرمای هوا و آماده نبودن برگ توت، توزیع تخم نوغان با اندکی تأخیر در گیلان انجام شده است.

به گفته سروی زرگر، نوغانداران برای دریافت تخم نوغان می‌توانند از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۷ عصر هر روز به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندر انزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.

او همچنین گفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها هم برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با بیان اینکه پیش بینی شده نوغانداران امسال ۵۶۰ تن پیله‌ تر ابریشم برداشت کنند، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌ تر به بازار عرضه کردند.

منبع: صدا وسیما

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • آسمان بارانی در نقاط مختلف کشور
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد