Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نوازندگان فعال موسیقی کشورمان در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از اجرای پروژه «با هم نواختن» با همراهی تعدادی از نوازندگان و خوانندگان خبر داد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهرنگ معتمدی نوازنده ویولن‌سل که طی سال‌های اخیر در مجموعه‌ها و ارکستر‌های شناخته شده کشورمان از جمله ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران به فعالیت مشغول بوده، ضمن تشریح تازه‌ترین کار‌هایی که در عرصه موسیقی انجام داده، توضیح داد: طی هفته‌های اخیر پروژه‌ای به نام «با هم نواختن» را آغاز کردم که نقطه آغازین آن از دوران قرنطینه شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با موسیقی تقریباً به طور کامل تعطیل بود و ما ناگزیر به ماندن در خانه و رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جهت مبارزه با کرونا بودیم.

وی افزود: من در این اوقات بود که به سراغ موسیقی پاپ ماندگار رفتم و در تنهایی خودم شروع به بازخوانی آن‌ها با تک نوازی ویولن‌سل شدم. شرایطی که موجب شد این نوازندگی‌ها را در صفحه اینستاگرام بارگذاری کنم. جالب اینکه بعد از مدتی دیدم از این ویدئو‌ها استقبال شد و مخاطبان اعلام می‌کردند که از این قطعه‌های موسیقایی حالشان خوب است. همین شرایط موجب شد تا نگاه جدی‌تری به این موضوع داشته باشم و ایده پروژه «با هم نواختن» را آغاز کنم. به همین منظور با تعدادی از همکاران نوازنده‌ام شروع به تولید آثار یک تا دو دقیقه‌ای کردیم که خوشبختانه با استقبال مواجه شد.

این نوازنده بیان کرد: این روز‌ها اغلب مردم حال چندان مساعدی ندارند بنابراین ضرورت دارد هرکسی به فراخور تخصص و فعالیتی که دارد شرایطی را ایجاد کند که بتواند به سهم خود گامی برای خوب کردن حالشان باشد. این پروژه هم واقعاً در همین راستا شکل گرفته و اکنون رفته‌رفته در حال گسترش است و امروز بسیار خوشحالم که توانسته بازتاب خوبی هم میان مردم داشته باشد.

معتمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: قطعاً ایده‌ها و طرح‌های زیادی برای گسترش این پروژه مد نظرم قرار داده‌ام و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم به سهم خودمان در خانه‌ها و میان مردم انرژی‌های مثبت منتقل کنیم که در این روز‌های جزو مهم‌ترین اتفاقات است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیماری کرونا ویروس کرونا نوازندگان ایرانی هم نواختن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، ویدئویی از حرکات منحصر به فرد و عجیب بنیامین بهادری را هنگام اجرای یکی از ترانه‌هایش منتشر کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # موسیقی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • راهنمای سفر به دبی در بهار 1403
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • نواختن زنگ سلامت در روز جهانی زمین پاک در اردبیل
  • بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی