Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@08:09:48 GMT

نقش سپاهان در سرنوشت صدرنشینی گروه D

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۸۵۳۹

نقش سپاهان در سرنوشت صدرنشینی گروه D

تکلیف دو تیم صعود کننده از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان در گروه D مسابقات مشخص شده و تنها ماجرای این گروه صدرنشینی است.

به گزارش" ورزش سه" النصر با 11 و السد با 9 امتیاز در رده های اول و دوم گروه D رقابت های لیگ قهرمانان قرار گرفته و صعودشان به مرحله بعدی را قطعی کرده اند. سپاهان یکی از چهارنماینده ایران پس از تساوی بدون گل با العین ، اکنون با 4 امتیاز در رده سوم است و پیروزی این تیم  در بازی آخر برابر السد نمی تواند کمکی به صعود این تیم بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نتیجه این بازی می تواند در سرنوشت صدرنشینی گروه تعیین کننده باشد. 


آنچه وضعیت این گروه را می تواند در هفته آخر کمی پیچیده کند نتایج بازی دو تیم النصر و السد به ترتیب با العین و سپاهان است. ابتدا باید به این نکته اشاره کرد اولین شرط بعد از اختلاف امتیاز برای مشخص شدن وضعیت جدول تیم ها ، اختلاف گل یا همان تفاضل گل است. 


در گروه D  و در آخرین بازی اگر النصر با العین مساوی کند و السد بتواند سپاهان را شکست بدهد آن وقت هر دو تیم 12 امتیازی خواهند شد. در این صورت اولین گزینه برای مشخص شدن صدرنشین تفاضل گل است. در حال حاضر النصر 9 گل زده و 4 گل خورده و تفاضل گلش 5 است و البته 11 امتیاز دارد. السد که 9 امتیازی است 13 گل زده و 6 گل خورده و تفاضل گلش 7 است. در صورتی که السد بتواند ببرد و النصر مساوی کند آن وقت السد صدرنشین گروه خواهد شد.


نکته قابل توجه این است که النصر در صورتی که مساوی کند تفاضلش 5 خواهد ماند و السد با هر نتیجه ای پیروز شود تفاضلش از 7 بالاتر خواهد رفت و این نشان می دهد که رخ دادن این نتیجه در دو بازی باقیمانده گروه می تواند السد را صدرنشین کند.
النصر برای اطمینان از صدرنشینی باید برابر العین پیروز شود در غیراینصورت باید امیدوار به نتیجه گرفتن شاگردان محرم نویدکیا برابر السد باشد.

 

فولادمبارکه سپاهان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان لیگ قهرمانان آسیا تفاضل گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم

پرسپولیس با برتری مقابل صنعت نفت، با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد و اکنون در انتظار دیدار فردای آبی‌پوشان خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8، عیسی آل کثیر در دقیقه 66 و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند تا شاگردان اوسمار 52 امتیازی شوند و موقتاً و تا پیش از دیدار فردای استقلال برابر شمس آذر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر (77-حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی، مصطفی احمدی (77- حسین شنانی)، استیو بوباکر، یوسف کی‌شمس و علی یوسف (63-رضا امانی‌نژاد).

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی (46-فرشاد فرجی)، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (84-سعید صادقی)، اوستون اُرونوف (76-محمد خدابنده‌لو)، امید عالیشاه (11-وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر (76-پیمان بابایی).

داور: علی اصغر مومنی

نیمه اول

دقیقه 3: موقعیت خطرناک پرسپولیس با درخشش دروازه‌بان صنعت نفت از دست رفت. در این صحنه آل‌کثیر روی ارسال دقیق ترابی با ضربه سر دروازه تیم میزبان را تهدید کرد که پیام پارسا با پا توپ را برگشت داد.

دقیقه 8: دانیال اسماعیلی‌فر روی کرنر ارسالی عالیشاه با یک ضربه سر دروازه صنعت نفت را باز کرد.

.

دقیقه 11: امید عالیشاه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و جای خود را به وحید امیری داد.

دقیقه 13: عیسی آل‌کثیر پشت مدافعان صنعت نفت صاحب توپ شد و گل دوم تیمش را به ثمر  رساند اما داور در این صحنه آفساید مهاجم پرسپولیس را گرفت.

دقیقه 17: گئورگی گولسیانی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 19: ضربه ایستگاهی بازیکن صنعت نفت را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 24: شوت از راه دور ریکانی را دروازه‌بان پرسپولیس در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 25: یوسف‌ کی‌شمس موقعیت خوب صنعت نفت را از دست داد و ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 61: شوت مسعود ریگی از بالای دروازه پارسا راهی اوت شد.

دقیقه 66: آل‌کثیر با فرار پشت مدافعان صنعت نفت روی پاس ترابی در موقعیت تک به تک با پیام پارسا قرار گرفت و با یک ضربه دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

.

 

دقیقه 68: ارسال کرنر پرسپولیس در داخل محوطه جریمه به دست مصطفی احمدی بازیکن صنعت نفت برخورد کرد که داور این توپ را خطای پنالتی تشخیص داد.

دقیقه 71: حسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی بر خلاف جهت حرکت دروازه‌بان صنعت نفت گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

.

دقیقه 76: شوت از راه دور دانیال اسماعیلی‌فر از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 90: ارسال خطرناک نفتی‌ها را در مرحله اول عبدالکریم حسن در داخل محوطه شش قدم برگشت داد و در ادامه شوت والی زیبای تهیدست به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • قهرمان در لیگ‌های بزرگ جهان چگونه انتخاب می‌شود