Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی ان پی آر (رادیو ملی آمریکا) در گزارشی نوشت: طبق نظرسنجی مؤسسه سیاست شناسی دانشکده کِنِدی در دانشگاه هاروارد که نتایج آن روز دوشنبه منتشر شد، ۶۰ درصد رای دهندگان احتمالی زیر ۳۰ سال انتخابات نوامبر می‌گویند که به جو بایدن رأی می‌دهند و این در حالی است که ۲۷ درصد گفته‌اند به دونالد ترامپ رای می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که همه‌گیری ویروس کرونا، تمام جنبه‌های زندگی از جمله روش‌های شرکت مردم در انتخابات را تحت تأثیر قرار داده است، این نظرسنجی همچنین علاقه قابل توجهی به رای دادن در بین جوانان آمریکایی را نشان داد.

براساس نتایج این نظرسنجی، ۶۳ درصد پاسخ دهندگان گفتند که «به طور قطع» در انتخابات نوامبر رأی می‌دهند. این نظرسنجی در حالی است که چهار سال قبل، کمی کمتر از نیمی از جوانان آمریکایی (۴۷ درصد) که در نظرسنجی شرکت کرده بودند گفتند که قطعا رأی می‌دهند.

این نظرسنجی از ۲۸ اوت تا ۹ سپتامبر در بین بیش از ۱۲۰۰ جوان آمریکایی انجام شد. حاشیه خطای آماری این نظرسنجی ۳/۲ درصد است.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد در حالی که ترامپ و رهبران جهانی می‌گویند در حال رقابت برای تولید واکسن کرونا هستند، جوانان آمریکایی در مورد واکسن ویروس کرونا در آینده بدبین هستند. فقط یک چهارم جوانان آمریکایی می‌گویند «به طور قطع» واکسن ویروس کرونا را تزریق خواهند کرد و ۲۲ درصد دیگر می‌گویند که «احتمالاً» این واکسن را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 2020 دونالد ترامپ جو بایدن جوانان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گاف های بایدن تمامی ندارد (فیلم) پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم) بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم)

دیگر خبرها

  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم