Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین مدیرکل دفتر شهری گفت: شرکت‌های توزیع گاز مایع در قزوین موظف‌اند با تمام توان و امکانات نسبت به جذب ۱۰۰ درصدی سهمیه سوخت گاز مایع اقدام کنند.

مصطفی صالحی اظهار کرد: دستگاه‌های متولی موظف‌اند تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم را برای سوخت‌رسانی در مناطق و روستاها قبل از شروع فصل زمستان انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر شهری استان قزوین در جلسه کمیته حمل‌ونقل و سوخت ضمن اشاره به توزیع گاز مایع در مناطق فاقد گاز شهری به‌صورت الکترونیکی تأکید کرد: دستگاه‌های متولی موظف‌اند تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم را برای تسریع و تسهیل در سوخت‌رسانی در مناطق و روستاها به‌ویژه نقاط صعب‌العبور قبل از شروع فصل زمستان انجام داده و همچنین اطلاع‌رسانی و آموزش‌های لازم برای ذخیره‌سازی و مصرف بهینه این سوخت گران‌بها را در دستور کار خود قرار دهند.

به گفته این مقام مسئول هرگونه افزایش قیمت توسط فروشندگان گاز مایع غیرقانونی بوده و فروشندگان موظف‌اند طبق نرخ رسمی اعلام‌شده اقدام به فروش گاز مایع کنند.

بنابراعلام روابط عمومی استانداری قزوین، صالحی با تأکید بر اینکه در صورت فروش غیر از نرخ مصوب با متخلفین برخورد قانونی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: تمهیدات صورت گرفته توسط دستگاه‌های ذی‌ربط باعث کاهش مشکلات سوخت‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سوخت مایع روستاها استانی اقتصادی موظف اند گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آموزگاری در شهر قزوین، کمک هزینه بازسازی سالن اجتماعات مدرسه محل خدمتش را بر عهده گرفت.
خانم سمیرا طاهرخانی معلم مدرسه استثنایی میثاق شهر قزوین که ۲۴ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد، می‌گوید: برای برگزاری برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی، سالن اجتماعات استانداردی در مدرسه وجود نداشت؛ بر همین اساس، بخشی از هزینه نوسازی و بازسازی سالن اجتماعات مدرسه را که در جلسه انجمن اولیا و مربیان تصویب شد، تقبل نمودم.
خانم طاهرخانی کمک ۲۰۰ میلیون ریالی به بازسازی سالن اجتماعات مدرسه میثاق را هدیه کوچکی به دانش‌آموزان این مدرسه می‌داند و ادامه می‌دهد: از آنجا که دانش‌آموزان دارای نیاز‌های ویژه، به جز مدرسه فضای خاصی برای فعالیت‌های مختلف ندارند، لازم است به امکانات و توان این دانش‌آموزان، نگاه ویژه‌ای صورت پذیرد.
گفتنی است واحد آموزشی استثنایی میثاق، با ۱۳۰ دانش‌آموز، از پیش دبستانی تا پایه ششم، بزرگ‌ترین آموزشگاه استثنایی استان قزوین است.

دیگر خبرها

  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • مروری بر چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه