Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از مسئولین احزاب اپوزیسیون پاکستان در ملاقات با فرمانده ارتش این کشور خواستار دوری نظامیان از میدان سیاسی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی؛ «شیخ رشید احمد» وزیر راه آهن پاکستان از ملاقات جمعی از سران اپوزیسیون پاکستان با «ژنرال قمر جاوید باجوا» فرمانده ستاد ارتش این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: «شهباز شریف» رئیس حزب نواز، «بلاول بوتو زرداری» رئیس حزب مردم، «سراج الحق» رئیس حزب جماعت اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین اپوزیسیون با ژنرال باجوا ملاقات کردند.

طبق گفته شیخ رشید در این جلسه سران اپوزیسیون بیشتر به اعتراض علیه سازمان بازرسی پاکستان پرداخته و پرونده های تشکیل شده توسط این سازمان را زیر سوال بردند.

همچنین دور ماندن ارتش از سیاست به خصوص میدان انتخابات یکی دیگر از خواسته های اپوزیسیون بود.

وزیر راه آهن پاکستان افزود: فرمانده ارتش ضمن واکنش به ادعای سران اپوزیسیون اعلام کرد مسئولین سازمان بازرسی پاکستان و شورای نظارت بر انتخابات توسط شما در پارلمان انتخاب می شوند و ارتباطی به ما ندارند.

به گفته شیخ رشید، فرمانده ارتش پاکستان تاکید کرد: حضور نیروهای ارتش پاکستان در انتخابات نیز با درخواست مسئولین دولتی صورت میگرد تا از انتخابات حفظ و حراست شود در غیر این صورت نیروهای ارتش هیچ علاقه ای به حضور در کنار مراکز اخذ رای ندارند.

گفتنی است انتخابات در منطقه گلگیت بلتستان که با توجه به تکمیل پروژه کریدور اقتصادی چین و پاکستان اهمیت فراوانی دارد طی روزهای آتی برگزار خواهد شد و احزاب اپوزیسیون در تلاش هستند ارتش را از این انتخابات دور نگاه دارند.

حضور نظامیان ارتش پاکستان در مانور نظامی قفقاز در روسیهفرمانده ارتش پاکستان: برای نقش آفرینی در مذاکرات صلح افغانستان هیچ پیش شرطی نداشتیم

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تخلفات انتخاباتی ارتش پاکستان اخبار پاکستان تخلفات انتخاباتی ارتش پاکستان اخبار پاکستان سران اپوزیسیون ارتش پاکستان فرمانده ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس

فرمانده کل ارتش پس از ورود به شهر گچساران جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای گچساران به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

سرلشکر موسوی پس از استقبال گرم مسئولان در فرودگاه گچساران در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه در راستای کنگره بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد است که از صبح امروز در شهر گچساران آغاز به کار شده‌است.

کد خبر 747765

دیگر خبرها

  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور