Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کریم انصاری‌فرد درباره روند انتقالش به تیم آاِک آتن به نوا اسپورت یونان گفت: همان‌طور که همه می‌دانند مسعود شجاعی دوست بسیار خوبم است و بازیکن بزرگی با کارنامه‌ای درخشان محسوب می‌شود. همیشه برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و اکنون هم در لیگ برتر ایران بازی می‌کند، البته که من پیش از انتقالم به آاِک آتن با مسعود شجاعی به خاطر سابقه بازی‌اش در این تیم صحبت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم ایرانی تیم آاِک آتن در ادامه اظهار داشت: مسعود شجاعی همه چیز را درباره آاِک به من گفت. چیزهای بسیار خوبی درباره این تیم به من انتقال داد و مهم بود که چنین حرف‌هایی را از بازیکنی بشنوم که در آاِک آتن حضور داشت و بازی کرد. همه چیزهایی که شجاعی به من درباره آاِک آتن گفت فوق‌العاده بودند.

کریم انصاری‌فرد در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد همانند مسعود شجاعی طعم قهرمانی در سوپرلیگ یونان با تیم آاِک  را بچشد، گفت: البته هر بازیکنی که اینجاست، می‌خواهد قهرمانی را به دست آورد. ما به همین دلیل در آاِک هستیم و نمی‌خواهیم فقط وقت‌گذرانی کنیم. موفقیت در آاِک به معنای کسب جام‌های قهرمانی است. این تنها موضوعی است که آاِک را خوشحال می‌کند و من به همین دلیل اینجا هستم. همیشه برای پیروزی تلاش می‌کنم و برای کسب قهرمانی و بازی‌های بیشتر مبارزه خواهم کرد. من و همبازیانم در آاِک  برای خوشحالی هواداران تلاش می‌کنیم. خوشحالم که عضوی از باشگاه آاِک هستم.

256 251

کد خبر 1435150

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کریم انصاری فرد لژیونر فوتبال مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رایزن تجاری سفارت ایران در روسیه در گفتگو با روزنامه ایزوستیا اعلام کرد که احتمالاً ظرف چند ماه آینده ایران به شبکه کارت‌های اعتباری و نقدی میر روسیه متصل خواهد شد.

به گفته محسن رحیمی، هم اکنون کار برای آماده سازی زیرساخت های فنی لازم در حال انجام است، البته پیاده سازی این سامانه زمان بر است.

رحیمی تاکید کرد که این اقدام در حالی صورت می گیرد که روسیه و ایران به تلاش خود برای تقویت روابط اقتصادی ادامه می‌دهند.

مسکو و تهران روابط خود را در مواجهه با تحریم‌های غرب تقویت کرده‌اند. به گفته میخائیل خاچاتوریان، استاد دانشگاه "فایننشال" در مسکو، گردش تجاری بین دو کشور در سال گذشته بالغ بر ۴ میلیارد دلار بود و پتانسیل رشد بیشتر به ویژه در بخش تولید، مهندسی مکانیک و حمل و نقل وجود دارد.

سفر معاون نخست وزیر روسیه به تهران برای امضای یک توافقنامه مهم

به گفته وی، آزمایش سیستم پرداخت میر که جایگزین روسی ویزا و مسترکارت محسوب می‌شود، ممکن است از اواخر تابستان یا اوایل پاییز در ایران آغاز شود.

مسکو در سال ۲۰۲۲ به علت عملیات نظامی خود در اوکراین، تحت تاثیر موجی از تحریم‌های غرب قرار گرفت و دسترسی بسیاری از بانک‌های روسی به سوئیفت، ویزا و مسترکارت، قطع شد.

در واکنش به این تحریم‌ها، دولت روسیه شروع به ترویج سیستم داخلی میر به عنوان یک جایگزین قابل اعتماد کرد.

بر اساس این گزارش، کارشناسان تأکید می‌کنند که اقتصاد ایران علیرغم ده‌ها سال فشار ناشی از تحریم‌های گسترده بین‌المللی، با این موضوع سازگار شده است و روسیه می‌تواند از تجربه جمهوری اسلامی در مقاومت در برابر فشارهای خارجی استفاده کند.

کد خبر 846531 برچسب‌ها خبر مهم بانک مرکزی روسیه تهران اوکراین ایران بانک - کارت اعتباری

دیگر خبرها

  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین