Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدی شفیع خانی روز سه شنبه ضمن گرامیداشت هفته مقدس به خبرنگار ایرنا گفت: بررسی حوادث گذشته و رویدادهای بوجود آمده، علل و عوامل موفقیت ها وشکست ها، زمینه را برای رشد وشکوفایی انسان ها فراهم می کند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس بخشی تاریخ موفق و سربلند ایران اسلامی می باشد، افزود: نسل جدید اگر از رشادت ها، فداکاری ها، ایثار، همدلی و وحدت نسل گذشته آگاه شوند که با مقاومت و ایستادگی توانستند در برابر هجمه خبیثانه کشورهای غربی و آمریکای جنایتکار برمشکلات فائق آمده و دشمن را شکست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     

وی دفاع مقدس را نماد مقاومت و ایستادگی در برابر ابرقدرت های جهانی دانست و اظهار داشت: مدیریت جنگ بر عهده جوانان این مرزو بوم بود که فرماندهان شجاعی مثل همت، باکری، خرازی، باقری و چمران بودند.

.شفیع خانی گفت: این جوانان ثابت کردند که می شود در برابر همه قدرت های جهانی ایستاد وپیروز شد

وی اضافه کرد: امروز با وحدت و همدلی و با تکیه برتوانمندیهای داخلی و اعتماد به جوانان و سرلوحه قرار دادن سیاست های کلانی که از طرف مقام معظم .رهبری تدارک دیده می شود می توان برمشکلات فائق آمده و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس نظرآباد استان البرز پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس نظرآباد استان البرز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس نظرآباد استان البرز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی کارشناس گردشگری کشور از روستای تاریخی پالنگان

منصور مهرزاد گفت: سازمان جهانی گردشگری سال گذشته هشت روستای ایران را برای ثبت جهانی انتخاب کرده بود که روستای پالنگان از جمله روستا‌های منتخب بود که شرایط لازم برای جهانی شدن را داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به اینکه در شهریورماه سال گذشته، پرونده پالنگان ارزیابی شده است و ما امسال می‌توانیم شرایط بهتری را برای ثبت آن رقم بزنیم، اظهار کرد: روستای پالنگان امسال از شانس خوبی برای ثبت جهانی برخوردار است، اما دارای نواقص و مشکلاتی است که باید برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری پرونده ۸ روستای منتخب کشور نهایی می‌شود، افزود: به همین منظور روز شنبه و یک‌شنبه ٢٥ و ٢٦ فروردین‌ماه بازدید‌های میدانی و جلسات متعددی با حضور خدیجه فاضلی کارشناس معاونت گردشگری کشور برای بررسی و تکمیل پرونده این روستای تاریخی انجام شد.

مهرزاد عنوان کرد: از دستگاه‌های ذیربط، هنرمندان، خبرنگاران و اصحاب‌رسانه دعوت می‌شود تا در کنار این اداره‌کل در سرعت‌بخشی به تکمیل پرونده ثبت‌جهانی این روستای تاریخی به ما کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • بازدید میدانی کارشناس گردشگری کشور از روستای تاریخی پالنگان
  • دانش و فناوری بومی رمز موفقیت مقابله با تهدید خارجی
  • ثبت ۲۵ اثر استان اردبیل در فهرست آثار ملی کشور و یک اثر در فهرست آثار جهانی
  • دشمن اذعان دارد که گنبد آهنین شکسته شد
  • ثبت ۲۰ اثر در فهرست میراث‌ملی کشور و ۴ اثر در میراث جهانی
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال جهت‌دهی باور و اندیشه دانشجویان و جوانان است
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور